Tisdagskörningarna med UMCC - Här e tråden!

:confused: Blev bara pannkaka av den tisdagskörningen. Vi blev några tappra som stod till 19.30 för att sen åka upp på klubben som var tyst och övergiven. Trist nu när man ändå har nåt att åka på igen. Vi får komma upp på torsdag och ljuga lite grann istället.

:confused: Blir det nån körning ikväll?? Kunde vara skönt att komma ifrån flyttbestyren ett tag.

Kawarider skrev:
:confused: Blir det nån körning ikväll?? Kunde vara skönt att komma ifrån flyttbestyren ett tag.

Jag kommer inte ikväll och vi har tyvärr inga ansvariga för de kvarvarande körningarna. Ni som samlas ikväll får väl spåna ihop nåt och sen åka.

Skulle vara bra om nån kunde ta på sig att fundera ut färdväg för de kommande tisdagarna. Det underlättar väldigt mycket ifall det finns en färdig rutt. Fyll i lista nedan:

9aug:
16aug:
23aug:
30aug:

vart en trevlig tur på ca 16 mil via vindelen botsmark grav mark blulmark och fika på kvarnen i vindeln

graniskungen skrev:
vart en trevlig tur på ca 16 mil via vindelen botsmark grav mark blulmark och fika på kvarnen i vindeln
Kan bara instämma, blev ju riktigt bra med lite grus också. :tummenupp Börjar bli lite kyligt på kvällarna så nu är det nog dags att montera handtagsvärmare.

Kawarider skrev:
Kan bara instämma, blev ju riktigt bra med lite grus också. :tummenupp Börjar bli lite kyligt på kvällarna så nu är det nog dags att montera handtagsvärmare.

Visst är det trevligt med lite grus ibland!

Blev en liten sväng ikväll med trots dålig uppslutning! Vi var fem tappra som for till skepssvik och fikade lite och vände sedan hemåt... Var rätt trevligt ändå, vart tom lite gruskörning vilket kändes lite som hemma :)

ake1100 skrev:
Är det någon körning ikväll?

Tänkte just fråga samma sak... har ju varit lite avslaget de sista veckorna!

Jag hade då tänkt glida ner en sväng ikväll och se om det är några körsugna på plats!

Vi blev ju ganska många igår, tror det var 17st.
Tack till Christer som kom och låste upp på klubben när vi kom dit :tummenupp

Nästa tisdag, den 6:e september blir den sista tisdagskörningen (iaf officiella) för i år.

Wagge skrev:
Blev det nån körning idag?

Det blev en kort körning med 6 st, vi for via tomtebo-holmsjön till holmsund och vände, mörker och duggregn var inge trevligt :rolleyes:

Någon som tänkt köra idag? jag är med

Freddy82 skrev:
Det blev en kort körning med 6 st, vi for via tomtebo-holmsjön till holmsund och vände, mörker och duggregn var inge trevligt :rolleyes:

Någon som tänkt köra idag? jag är med

Jag e också sugen på att köra en sväng..

edit..GAH! skulle ju lira poker idag kl. 18 :/ Får bli en sväng innan det då.. :rolleyes:

Last edited:
Wagge skrev:
Jag e också sugen på att köra en sväng..

edit..GAH! skulle ju lira poker idag kl. 18 :/ Får bli en sväng innan det då.. :rolleyes:

Imorrn då om det inte regnar? är ledig då

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...