Tisdagskörning 19/4

Också hemma :) Hade inte så långt från hamnen och hem.....674 m ungefär. Tack för idag!

Precis kommit "hem". Tack alla!

Kanonrunda Nisse! Men återigen glömde jag att spela in rutten på telefonen. Kommer ju aldrig hitta. Du kommer få köra den där vägen med mig tills vi blir gråhåriga... nej vänta, vi är ju redan gråhåriga... äh, vi glömmer det. Over and out.

Bara en fråga till alla som kör hoj tillsammans! Känner ni alla varandra? Kan man hänka på någon gång med en 125 eller blir det för lite kraft?

Skitbussigt för svar!
Ruben

Bara en fråga till alla som kör hoj tillsammans! Känner ni alla varandra? Kan man hänka på någon gång med en 125 eller blir det för lite kraft?

Skitbussigt för svar!
Ruben

Nä alla känner inte varandra till en början men det är ju ett utmärkt sätt att börja lära känna nytt folk. Det är 125:or som hänger med ibland, går bra. Alla väntas in i korsningar och dyl.

Nä alla känner inte varandra till en början men det är ju ett utmärkt sätt att börja lära känna nytt folk. Det är 125:or som hänger med ibland, går bra. Alla väntas in i korsningar och dyl.

Började själv hänga med på gruppkörningar nu i år, grymt trevligt med massa nya bekantskaper. :tummenupp

Sen händer det att man även får vänta på en och annan 1000cc också...:arsele

Började själv hänga med på gruppkörningar nu i år, grymt trevligt med massa nya bekantskaper. :tummenupp

Amen dåså! Då kan jag pusta ut :) Ni lär väll få se mig ett antal gånger inom snar framtid :D

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back