Tisdagskörning 19/4

Också hemma :) Hade inte så långt från hamnen och hem.....674 m ungefär. Tack för idag!

Precis kommit "hem". Tack alla!

Kanonrunda Nisse! Men återigen glömde jag att spela in rutten på telefonen. Kommer ju aldrig hitta. Du kommer få köra den där vägen med mig tills vi blir gråhåriga... nej vänta, vi är ju redan gråhåriga... äh, vi glömmer det. Over and out.

Bara en fråga till alla som kör hoj tillsammans! Känner ni alla varandra? Kan man hänka på någon gång med en 125 eller blir det för lite kraft?

Skitbussigt för svar!
Ruben

Bara en fråga till alla som kör hoj tillsammans! Känner ni alla varandra? Kan man hänka på någon gång med en 125 eller blir det för lite kraft?

Skitbussigt för svar!
Ruben

Nä alla känner inte varandra till en början men det är ju ett utmärkt sätt att börja lära känna nytt folk. Det är 125:or som hänger med ibland, går bra. Alla väntas in i korsningar och dyl.

Nä alla känner inte varandra till en början men det är ju ett utmärkt sätt att börja lära känna nytt folk. Det är 125:or som hänger med ibland, går bra. Alla väntas in i korsningar och dyl.

Började själv hänga med på gruppkörningar nu i år, grymt trevligt med massa nya bekantskaper. :tummenupp

Sen händer det att man även får vänta på en och annan 1000cc också...:arsele

Började själv hänga med på gruppkörningar nu i år, grymt trevligt med massa nya bekantskaper. :tummenupp

Amen dåså! Då kan jag pusta ut :) Ni lär väll få se mig ett antal gånger inom snar framtid :D

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph