Tisdagsaktivitet 24/11 - Jympa

Och vi som inte jobbar då? :tungan

...behöver heller inga dåliga ursäkter för att dölja att man inte vågar :D

Å fixade ni 60 minuter Laser Dome så ska väl inte 50 minuter medeljympa vara nått att fega ur på! Eller som min storrökande, Danska chef sa "50 minuter klarar ju vem som helst". Han slutade ju iofs strax efteråt... :va :D

Kom igen nu! :banana

Och vi som inte jobbar då? :tungan

Ni har ju betalt för att vara lediga. Då får ni träna när ni e lediga ju. Jag ser inte problemet:va

det ordet har jag aldrig hört förr. jobba?? vad e det? går det att äta?:ätapiller :galen

Psst! Du vet det där det är meningen att man ska göra på kontoret/fabriken/ellervarmannuäranställd Det betyder typ att man ska producera nått och vara lönsam. Fast det är ju inte många som vet vad det är:tungan

Last edited:
jaha, jo jag har läst om det i en bok för länge sedan, men jag trodde det var en myt bara. :va så du menar att jag ska behöva utsätta min kropp för onödigt arbete? :huvet:huvet ojojoj, dags att börja tänka om då antar jag, kan man inte kringgå systemet på nått annat sätt? :glömdet

...behöver heller inga dåliga ursäkter för att dölja att man inte vågar :D

Å fixade ni 60 minuter Laser Dome så ska väl inte 50 minuter medeljympa vara nått att fega ur på! Eller som min storrökande, Danska chef sa "50 minuter klarar ju vem som helst". Han slutade ju iofs strax efteråt... :va :D

Kom igen nu! :banana

Jo brorsan sa att man tar vasaloppet på ren vilja också och det gick ju skitbra:va:va

nu tycker jag att alla är väldigt negativa

om det är nånting jag kommer ihåg ifrån Friskis passen vi fick i högskolan så var det vår hyperenergiska ledare som alltid var positiv

join da happy movement !!:banana:banana

nu tycker jag att alla är väldigt negativa

om det är nånting jag kommer ihåg ifrån Friskis passen vi fick i högskolan så var det vår hyperenergiska ledare som alltid var positiv

join da happy movement !!:banana:banana

Kunde inte sagt det bättre själv. Positiv energi i massor!

Nu börjar det närma sej. Har hört att Annelie är extra taggad idag, då hon drar till Thailand i morgon :tummenupp

Tycker att detta var ett super initiativ. Tyvärr, och detta är inte ens en ursäkt, så kan jag inte. Hade jag haft en kropp som inte var emot mej hela tiden, så hade jag kommit. Tro mej.

Hoppas att ni får kul i alla fall

Tycker att detta var ett super initiativ. Tyvärr, och detta är inte ens en ursäkt, så kan jag inte. Hade jag haft en kropp som inte var emot mej hela tiden, så hade jag kommit. Tro mej.

Hoppas att ni får kul i alla fall

Tack! :)

Vad är det för fel på din kropp? :va

jag hade en helt död arm idag så tyvärr blev det ingen jympa för min del. Blev inte ens ngn fika...:näsblod va alldeles för trött för att ge mig hemifrån...

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra