Tisdags gazz

micke.a

Japp
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
AS 3 125:a 1973,GSXR750 2006.
Jag och Gurre skall även ut och lufta oss i dag så 17:00 S-oil eller förslag om lite senare tid :hej

micke.a skrev:
Jag och Gurre skall även ut och lufta oss i dag så 17:00 S-oil eller förslag om lite senare tid :hej

:bow :bow tiden är ok för min del..

Lite rädd för hur mycket bakslangen håller för bara...

idag är det MC-vård som står på schemat så det får bli en annan gång. sorry. Ha så skoj gräbbs...

Re: Re: Tisdags gazz

Gurre skrev:
:bow :bow tiden är ok för min del..

Lite rädd för hur mycket bakslangen håller för bara...
Äh det håller väl tills det smäller :skrämd måste ut och gräva igen ring när du drar från malmö :D

Ja hänger gärna me, kör skiten ur min babyblade...
trasig packbox o knappt nån olja i gafflen.. förmodligen gammal olja i lådan osso, men nae ja hinner inte fixa de, ska köra skiten ur babyn!!! ;)

cbr_micke skrev:
Ja hänger gärna me, kör skiten ur min babyblade...
trasig packbox o knappt nån olja i gafflen.. förmodligen gammal olja i lådan osso, men nae ja hinner inte fixa de, ska köra skiten ur babyn!!! ;)

Då ska jag inte gnälla om ett blankslitet bakdäck :D :D

kul att du kommer får höra det ljuvliga varvtalet....

Ja de får du höra de få gånger ja hinner hänga på när du axxar iväg på rakorna.. haha :) je-la %)!%=#¤(" R1or!! :)

Tackar för en mkt trevlig tur.. kul att även nsr125:an kom me som var på mitonga samtidigt som vi :) .. Dessvärre inte lika kul me soppatorsk hah, men tack rogerr för skjussen så ja kunde tanka den :) nästa gång e de ja som skjussar dig ;)

CorbenDallas skrev:
idag är det MC-vård som står på schemat så det får bli en annan gång. sorry. Ha så skoj gräbbs...

det vet jag fler som skulle lyssnat på eller hur pojkar:-) :fakta

undrar vem det var som körde Nsr125:an och va på mitonga.. :D

trevlig tur med lite omväxling.. :-)

Last edited:
AJ Aj AJJJ!!!!

Ja fastna i krachpucken hur får men av den? snabbt snälla någon!! :rodnar

Ahhh nu släppte den.

Last edited:
CorbenDallas skrev:

Jasså, ska du tanka och fylla på med ny luft i däcken eller :p :D ;)

Rogerr skrev:
AJ Aj AJJJ!!!!

Ja fastna med k...en i en krachpuck hur får men av den? snabbt snälla någon!! :rodnar

jag tror det är samma för men och kvinnor hur dem får av den..
men hur lyckades du fastna med Knäet.. i en kp.. :rolleyes:

Åsa skrev:
Jasså, ska du tanka och fylla på med ny luft i däcken eller :p :D ;)

Nä, jag har redan gjort Åsas Stora Service faktiskt, nu blev det lite "torka kedjeolja som finns på hela cykeln"...

CorbenDallas skrev:
Nä, jag har redan gjort Åsas Stora Service faktiskt, nu blev det lite "torka kedjeolja som finns på hela cykeln"...

Ehhh, ta inte för mkt på sadeln, då kan du trilla av när du drar på :skrämd Och det vill vi ju inte.

Åsa skrev:
Ehhh, ta inte för mkt på sadeln, då kan du trilla av när du drar på :skrämd Och det vill vi ju inte.

Sant. Det är ju sånt enormt drag i Kawa... men eftersom jag har mitt feta arsle på sadeln när jag kör så är det väl det enda stället det inte fanns olja på ungefär...

Well, ny kedja, nya tider och en annan sorts kedjespray, helt klart...

Men det måste vara ett enormt drag i kawan som "drar i sönder" en kedja på dryga 1000 mil....

Last edited:
CorbenDallas skrev:
Sant. Det är ju sånt enormt drag i Kawa... men eftersom jag har mitt feta arsle på sadeln när jag kör så är det väl det enda stället det inte fanns olja på ungefär...

Well, ny kedja, nya tider och en annan sorts kedjespray, helt klart...

Då blir du riktigt farlig i sommar. :tummenupp
Bäst att hålla sig undan :cool:

Åsa skrev:
Då blir du riktigt farlig i sommar. :tummenupp
Bäst att hålla sig undan :cool:

Yeah right! Ska du säga som ska ut o köra bland dom stora pojkarna... :bow

Men du är välkommen att köra med mig om du garanterat vill vinna... :D

CorbenDallas skrev:
Yeah right! Ska du säga som ska ut o köra bland dom stora pojkarna... :bow

Men du är välkommen att köra med mig om du garanterat vill vinna... :D

Nu ska du väl inte vara sådan. Du kan få trösta mig när jag kommer toksist alltid :(. Denna sommaren kommer att vara tuff för självförtroendet.... Du får bli min peppningskonsult :)

Åsa skrev:
Nu ska du väl inte vara sådan. Du kan få trösta mig när jag kommer toksist alltid :(. Denna sommaren kommer att vara tuff för självförtroendet.... Du får bli min peppningskonsult :)

Hahaha, Corben Pepptant. :D :D
Jag ska se om jag kanske kan lära dig att man inte kan vinna alltid. Det har du inte riktigt förstått än... :p
Det kommer att gå jättebra ska du se. :tummenupp

Se, jag peppar ju redan...

Back