Tisdag 6/6 - nationaldag-gasa-helvete-sthlm

• Thread starter Thread starter IronMike
  • Start date Start date

IronMike

Guest
Det ska bli fint väder... Många är lediga.

Någon som är sugen på att joina en sväng neråt södertörn, mörkö, nykvarn? Alt norrut... "lagom" tempo, dvs, sporthoj-tempo, de med skjuts hänvisas till djurgården *ghey*

Vi är nog redan ett par stycken 6/6. Säkra kort är ironmike, rby, davidk samt säkert en å annan till. Så joina om ni vill. Kanske är en kameraman med också, om ni vill kunna se er själva på nätet sen, å tycka det är tufft va vet jag.

Sen kan vi avsluta med lite bus på jordbro-rakan, eller posera vid donken sveavägen, burna lite rödlysen, whatever turnes you on.

Och vi möts inte upp tidigt, alla får sovmorgon, lagom hemma till middag.

:pannkyss :fyllisar :7peta

Förslag 1: samling shell globen kl 13. körning söderut, bulten, mörkö, nykvarn, runt om.
Förslag 2: samling statoil nacka, nacka forum, intill donken: varierande vägar "öarna runt", färja till rindö, färja till waxholm..sen bogesund, svinninge, snabbis runt roslagen uppåt rimbo, gasa helvete E4an hem.
Förslag 3: va ghey.. stanna hemma, mysa med din partner å tyck det är kul.

:huvet

Last edited:
IronMike skrev:
2214258 Det ska bli fint väder... Många är lediga.

Någon som är sugen på att joina en sväng neråt södertörn, mörkö, nykvarn? Alt norrut... "lagom" tempo, dvs, sporthoj-tempo, de med skjuts hänvisas till djurgården *ghey*

Vi är nog redan ett par stycken 6/6. Säkra kort är ironmike, rby, davidk samt säkert en å annan till. Så joina om ni vill. Kanske är en kameraman med också, om ni vill kunna se er själva på nätet sen, å tycka det är tufft va vet jag.

Sen kan vi avsluta med lite bus på jordbro-rakan, eller posera vid donken sveavägen, burna lite rödlysen, whatever turnes you on.

Och vi möts inte upp tidigt, alla får sovmorgon, lagom hemma till middag.

:pannkyss :fyllisar :7peta

Förslag 1: samling shell globen kl 13. körning söderut, bulten, mörkö, nykvarn, runt om.
Förslag 2: samling statoil nacka, nacka forum, intill donken: varierande vägar "öarna runt", färja till rindö, färja till waxholm..sen bogesund, svinninge, snabbis runt roslagen uppåt rimbo, gasa helvete E4an hem.
Förslag 3: va ghey.. stanna hemma, mysa med din partner å tyck det är kul.

:huvet
Tror dock du/ni får räkna bort mig då jag ska jobba imorrn :3freak
Om det inte blir lite kvällsåkning kanske?
Men ialf jag röstar på förslag 2! BOGAN!!!! :banana :yoparty :tummenupp :lol :rofl
Så nationaldagåka fåre bli idag eftermiddag/kväll för mig :)
Alla som vill får haka på och vålda runt är välkomna!(risken att det blir bogan är överhängande)

rBy skrev:
2214573 Tror dock du/ni får räkna bort mig då jag ska jobba imorrn :3freak
Om det inte blir lite kvällsåkning kanske?
Men ialf jag röstar på förslag 2! BOGAN!!!! :banana :yoparty :tummenupp :lol :rofl
Så nationaldagåka fåre bli idag eftermiddag/kväll för mig :)
Alla som vill får haka på och vålda runt är välkomna!(risken att det blir bogan är överhängande)
Bogan e ghey...bra motardväg iofs. :3freak

IronMike skrev:
2214782 Bogan e ghey...bra motardväg iofs. :3freak
Bra mkt bättre än bulten, där man antingen lättar från vägen pga vägbulor eller gropar, tacka sin gud varje gång får man o ta göra varje åk som man inte rullar av pga grus o shit.
Bulten kommer ALDRIG godkännas som MotoGP bana! det kommer däremot bogan! :yoparty :tummenupp

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman