tipsa om skinnställ

Skitskraj Mike

Ny medlem
Gick med
14 Sep 2003
Ort
Enköping
Hoj
GSX-R 1000k4
tjo i värmen;) hade tänkt inhandla ett skinnställ nu till våren o behöver lite tips o goda råd från er grabbar... har testat en dainese monza ställ två-delat blått/svart/vitt för 8600 riksdaler o är mycke sugen på det, nån som har ett likadant eller har nått att säga om stället? är alpinestars runt samma pris bättre eller likvärdigt.. tipsa på nu grabbar, kanske finns bättre ställ för samma pris? rena djungeln där ute jue:( peace out/enköping :Bugar
 
Om du har rätt storlek (50) så säljer www.mcdelen.se spyke 4race röda för 7000 kronor. Det är så billigt du någonsin hittar det! Nypris är i vanliga fall 12995

//jaG

G.S.G.G. skrev:
tjo i värmen;) hade tänkt inhandla ett skinnställ nu till våren o behöver lite tips o goda råd från er grabbar... har testat en dainese monza ställ två-delat blått/svart/vitt för 8600 riksdaler o är mycke sugen på det, nån som har ett likadant eller har nått att säga om stället? är alpinestars runt samma pris bättre eller likvärdigt.. tipsa på nu grabbar, kanske finns bättre ställ för samma pris? rena djungeln där ute jue:( peace out/enköping :Bugar
 
I vilka butiker har du kikat?? Lite nyfiken...
Kollade inne hos Lelles själv, beslutsångest? Jorå... :hihi
 
köp mitt vettja http://www.sporthoj.com/annonser.php?id=3744
G.S.G.G. skrev:
tjo i värmen;) hade tänkt inhandla ett skinnställ nu till våren o behöver lite tips o goda råd från er grabbar... har testat en dainese monza ställ två-delat blått/svart/vitt för 8600 riksdaler o är mycke sugen på det, nån som har ett likadant eller har nått att säga om stället? är alpinestars runt samma pris bättre eller likvärdigt.. tipsa på nu grabbar, kanske finns bättre ställ för samma pris? rena djungeln där ute jue:( peace out/enköping :Bugar
 
Arlen ness har snygga och mycket prisvärda ställ i flera färger. Många klagar på att dragkedjorna inte håller men det är inget jag har märkt av. :tummenupp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top