Tipsa om BRA filmer som INTE ligger top 10 på bio / videobutiken / torrenttrackern

Kollade nyligen på "The Signal". Det var bortkastad tid... Sjuk film, utan egentlig mening och extremt tunn handling.

"Harold and Kumar, Escape from Guantanamo Bay" var dock ganska kul - en hel del naket också :tummenupp (bottomless party, istf toppless). Påminner lite om de gamla rullarna med Cheech and Chong.

Här finns en gammal goding från 1995: The Usual Suspects.
En personlig favorit.

Ligger på 8.7 i betyg på imdb.

När jag endå besökte denna tråden så...

1. Nickeln till frihet, ligger 2:a på imdb topptabell och handlar om en kille som blir oskyldigt dömd till livstids fängelse och ska rymma från fängelset. Jag tyckte den var snuskigt bra, underbart slut och allt så har du/ni :va inte sett den så se den!:tummenupp

2. Transformers, den blev för konstig att förklara men den är också snuskigt bra gjord, speciellt om man gillar bilar och robotar.:)

Om du gillade Blinkande lycktor hoppas jag att det har sett "I Kina käkar dom hundar"?

F.ö är "Gamla män i nya bilar" rätt okey också, men I Kina käkar dom hundar är bättre.

Söker en film

Söker en film (igen) som jag glömt bort namnet på (igen)

Det är en ganska påkostad Kung Fu film. Lite halvfantasy sådär med vansinniga hopp/moves. Nån liten tjej är också med i handlingen har jag för mig. Det är inte Kung Fu Hustle, men den är ganska lite i stilen.

Någon?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...