Tips?

hans.wahlström

Ny medlem
Gick med
16 Mar 2007
Hoj
Honda VFR 800 -00
Tja, pga av webbsido-kraschen så verkar mitt inlägg ha försvunnit vad ja kan se. Men det jag undrar är om ni har tips om vad jag ska skaffa för avgassystem till min Honda NSR -97. Har orginal nu, men skulle vilja ha ett annat system som både är snyggare/tuffare och som ger lite mer krut i hojjen :D

Tja, pga av webbsido-kraschen så verkar mitt inlägg ha försvunnit vad ja kan se. Men det jag undrar är om ni har tips om vad jag ska skaffa för avgassystem till min Honda NSR -97. Har orginal nu, men skulle vilja ha ett annat system som både är snyggare/tuffare och som ger lite mer krut i hojjen :D

Skulle satsa på ett akrapovic om jag var du, ger säkert 15-20hk mer i din 125a :D :D :D

Själv skulle jag satsat på ett Yoshimura RS156-K7 sen ändrat trottelsynkningen enligt deras instruktioner på hemsidan, vilket enligt uppgift med medvind vid en hästfarm ska ge 32.3 extra hästar.

Tja, har kollat runt vars det finns att köpa, men har inte hittat vars man kan det. Bor som sagt i Örnsköldsvik, men det går väl alltid att beställa :tummenupp
Men vars?...

sök på google efter jolly system, då kommer du få upp några tyska sidor hade jag på min gamla 125a blev riktigt gött ljud!

Själv skulle jag satsat på ett Yoshimura RS156-K7 sen ändrat trottelsynkningen enligt deras instruktioner på hemsidan, vilket enligt uppgift med medvind vid en hästfarm ska ge 32.3 extra hästar.

Helvete! Hade jag fortfarande kört 125a hade det ju varit klockrent, i Skåne finns det ju hur många hästfarmar som helst. Tror du att det finns motsvarande system till min 750? :confused: :tungan

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka