Tips: Winamp 5

Kay

#15 - O'Kay racing!
Gick med
21 Apr 2003
Hoj
Firestorm
Riktigt bra... Internetradio-kanaler inbygd, utan popups och skit, riktigt mkt att välja mällan, bra streaming och kanonkvaller, även Internet-TV... Porr, Anime, Fakta, Musik, Serier... ALLT, helt OK kvalle för det mesta och snabb streaming... Snygg spelare som tusan också, snabb me. Ladda ner!
:tummenupp

Itacha75 skrev:
Prövade betan, kommer aldrig röra den versionen igen! :fatta!

hur kommer detta sig :va
Tycker att den funkar precis lika bra som dom andra versionerna om man använder gamla skins... Den "moderna" skinen är lite seg bara.
Smidig cd-rippnings funkition är med inbyggd. :)

Kay skrev:
Riktigt bra... Internetradio-kanaler inbygd, utan popups och skit, riktigt mkt att välja mällan, bra streaming och kanonkvaller, även Internet-TV... Porr, Anime, Fakta, Musik, Serier... ALLT, helt OK kvalle för det mesta och snabb streaming... Snygg spelare som tusan också, snabb me. Ladda ner!
:tummenupp

Det suger på minnet förmycket!

PollySmurf skrev:
hur kommer detta sig :va

Nästan varje gång jag stängde av så fortsatte skiten! :huvet
Sen var det massa små saker jag irreterade mig på, men idéerna var bra, fade out och in när låtarna börjar och slutar! :tummenupp

Det dåliga väger dock mer än det som var bra... eller vågar man ge det en chans till?

WinAMP 5 är fan guld! Använder den till allt. Snabbheten från 2.x och finesser från 3.x. Kan inte bli bättre.

Alla filmer och sånt spelas upp med lägre cpu kraft än med något annat uppspelningsprogram. Många videoinställningar, bl a codecegenskaper kan justeras enkelt och direkt.

Verkligen toppen medie-progg! 10/10 poäng.

/a

*/ ?>
Nyheter
Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Back