twiZt
SpaceMonkey!!!
Jaja,
jag vet att det är tjatigt men jag skulle bara vilja ha lite tips på saker man MÅSTE tänka på när man byter lamellerna. Och nej, jag har inte råd att köpa en Haynes...
Vad gäller ang. ex. lamellerna? Ska dessa ligga i olja 4 tim. innan montering t.ex? Skall lamellerna sitta på ett visst sätt(vridas i läge , spelar det roll åt vilket håll dom sitter åt, finns det upp/ner el. in/ut osv)? Har kört med nuvaranade olja+filter i ca 80 mil, kan jag använda samma olja igen?
Vanliga misstag? Att inte tappa ur oljan t.ex?
Vid tidigare frågeställningar av detta slaget har svaren varit långt ifrån uttömmande(enl. history)...
Men de gånger jag ställt frågor har det varit grymt bra respons!
Hoppas på lite proff. hjälp!
//twiZt
jag vet att det är tjatigt men jag skulle bara vilja ha lite tips på saker man MÅSTE tänka på när man byter lamellerna. Och nej, jag har inte råd att köpa en Haynes...
Vad gäller ang. ex. lamellerna? Ska dessa ligga i olja 4 tim. innan montering t.ex? Skall lamellerna sitta på ett visst sätt(vridas i läge , spelar det roll åt vilket håll dom sitter åt, finns det upp/ner el. in/ut osv)? Har kört med nuvaranade olja+filter i ca 80 mil, kan jag använda samma olja igen?
Vanliga misstag? Att inte tappa ur oljan t.ex?
Vid tidigare frågeställningar av detta slaget har svaren varit långt ifrån uttömmande(enl. history)...
Men de gånger jag ställt frågor har det varit grymt bra respons!
Hoppas på lite proff. hjälp!
//twiZt
Låt de ligga där för att vara på den säkra sidan, vettja.