Tips till välvuxna killar!? Mottages

Nu hänger du tyvärr på fel forum.
Men det finns säkert något hästforum du kan slänga ur dej liknande.
"Mitt paket är så jäkla stort så jag får inte in det i ridbyxorna"
Sen ska du se att du får ragg, men det gäller nog att kunna leva upp till detta skryt, annars är du nog rökt på det forumet.

Enda jag ser är att du har en balle som du får lägga längs med benet ner. Så där så han är en 30cm i slakt läge. Och jag är ledsen, tror inte du har ett sådant paket.
Känner en vi brukar kalla för 12"arn. Han har inget problem, mer än någon annan normal vuxen person. Så du måste ha något in i h-vete till balle.
Ni vet väl att balle betyder typ ja på kurdiska. Undra varför?

hade samma problem delat ställ är din vän. Ska du tvunget ha hel så kör storlek som sitter bra. sen är det bara o bita ihopa. Kommer ju klämmas lite i början men när det töjer sig sen så lossnar det upp lite!

Kan ju passa på o varna för att om du går på lösning två så kan det uppkomma illamående. iom att du kämmer kulorna så gör det lite ont utan att man riktigt märker det, känns mer som ett obehag. Efter en stund kan man bli lite yr o så!

Tjör i jeans! Det gör jag. Stå-hjular man så sätts paquetet i hungning och aggerar pendel vilket motverkar kast i kraftig sidvind.

Du lägger en kula på var sida av grenen i stället och dicken snett uppåt på valfri sida. Funkar för mig iaf.

Sen kanske det blir problem om du glider runt i ett 48 ställ, men då borde du ha ont på fler ställen.

Det är helt enkelt fel på ditt skinnställ. Om du köper lite finare skinnställ så kan du hitta förkortningarna PR och PL. Det anger Penis Rigth eller Penis Left, Något som måste beaktas.

Duktiga skräddare vet att vi män föredrar en sida framför en annan...

Tjör i jeans! Det gör jag. Stå-hjular man så sätts paquetet i hungning och aggerar pendel vilket motverkar kast i kraftig sidvind.

Du har alltså uppfunnit punggyrot:tummenupp

Jämställdhet mina herrar ,Nu även för damer!:Bugar

Bifogat

• cool.jpg
    cool.jpg
    86 KB · Visningar: 78
Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025