Tips till alla i Lund!

KarlJohan

Hög fart utjämnar hinder.
Gick med
1 Nov 2003
Kungälv, Oskarshamn o överallt där i mellan.
Hoj
Husaberg FE 400 *såld men kommer en likadan till hösten*
Tja tja!
Den 4:de april spelar polarens band på Smålands nations rock-klubb "Dodger" i Lund.
Je'taime mon amour kallar de sig. Lirar nån form av rock/pop/ska/reagge/punk.. Man kan hitta lite av varje i deras låtar.
Så känner ni för att gå på en riktigt bra spelning med bra ös så tveka inte o dra dit. :)

Kommer även vara 2 andra band som spelar som jag dock inte hört nåt av men ska bli spännande o se dem med. Vet inte hur det ligger till med inträde, om det bara är för studenter med vänner osv. eller om det är fritt fram för alla.
Nån som pluggar i Lund kanske kan berätta det här isåfall?

Ha det så gött så ses vi där!! / KarlJohan

Tja tja!
Den 4:de april spelar polarens band på Smålands nations rock-klubb "Dodger" i Lund.
Je'taime mon amour kallar de sig. Lirar nån form av rock/pop/ska/reagge/punk.. Man kan hitta lite av varje i deras låtar.
Så känner ni för att gå på en riktigt bra spelning med bra ös så tveka inte o dra dit. :)

Kommer även vara 2 andra band som spelar som jag dock inte hört nåt av men ska bli spännande o se dem med. Vet inte hur det ligger till med inträde, om det bara är för studenter med vänner osv. eller om det är fritt fram för alla.

Vem bryr sig, orka gå på sunkiga nationer. Sunkigast av dom alla är dessutom Smålands :näsblod

Nationer är enbart för studenter med giltigt studentleg.

Vem bryr sig, orka gå på sunkiga nationer. Sunkigast av dom alla är dessutom Smålands :näsblod

Nationer är enbart för studenter med giltigt studentleg.

Ja och vad är det för fel på att vara student nu då?

Efterssom du dömmer ut nationerna så kan du ju komma med förslag på bättra klubbar i Lund. Jag har du inte hittat några....

Jag var på nåt sånt för första gången i torsdags, nation alltså. Eller kår eller vad fan ni nu vill kalla det. Jag måste säga att även om det nu var taskigt med folk så tror jag inte att det är så jävla kul i vanliga fall heller då det är massa nötter överallt.
Hur kan man tex ens komma på tanken att dra på sig en rosa overall full med massa skräp på? Det enda som var bra var de billiga JD/CC-groggarna men sen var det stan som gällde för att träffa normalt folk.

Namnet förresten, har de plagierat det rakt av från en känd låt? Låter så jävla bekant..

Ja och vad är det för fel på att vara student nu då?

Efterssom du dömmer ut nationerna så kan du ju komma med förslag på bättra klubbar i Lund. Jag har du inte hittat några....

glorias :tummenupp :D

behöver man stundent legg för att komma in på tengan ?

Jag sa BÄTTRE.........

Sen har väl tengans 24år eller studentleg och då medelåldern är 22 så förutsätter jag att majoriteten även där är studenter....

Skall man gå ut som icke student är det Malmö som gäller...

Om du är över 24 är det lugnt...

Tja tja!

Ha det så gött så ses vi där!! / KarlJohan

Kanske man ska dra sig dit... Har snackat om att göra studiebesök på smålands och hälsa på kommunisterna...

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...