Tips tack!

Klabbe85

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
YZF R1-03, Speed Triple - 98 * SÅLD, GSX-R 750-96 * SÅLD, YZF750R-93 * SÅLD
Ska se på film ihop med en brud på lördag. Men vad ska jag ta för film för att få henne på humör! :tuttar

Ska man köra en riktigt sorglig film så hon blir ledsen och man får "trösta" henne :D
Eller är det bara att slänga på porrfilmen direkt! :pussa

Tips mottages tacksamt!

Klabbe85 skrev:
2460195 Ska se på film ihop med en brud på lördag. Men vad ska jag ta för film för att få henne på humör! :tuttar

Ska man köra en riktigt sorglig film så hon blir ledsen och man får "trösta" henne :D
Eller är det bara att slänga på porrfilmen direkt! :pussa

Tips mottages tacksamt!

The Notebook

Du väljer ju givetvis ut flera filmer ur flera genrer som du har hemma när hon kommer. Sedan låter du henne välja, jag har kanske inte träffat ngr "urtypsbrudar". Men säg att du hyr en sliskigt romantisk rulle och så visar det sig att bruden hatar såna rullar och hellre ser på tex en vampyrfilm.
Kan förövrigt tipsa om The silent hill som trots sitt dataspelspåbrå är riktigt hyffsad och lagom scary ( inte alls tyckte jag, men tjejen tyckte den var lite creapy stundtals ).
V för vendetta är ju med en schysst rulle, eller varför inte slänga fram Sagan om ringen triologin och säg:"Dessa MÅSTE man bara se i ett svep, dom är så bra!" :rolleyes: :D
Funkar inte detta är det bara gå rätt på Fäbodarnas drottning :tuttar
//Tobbe

imaster skrev:

Den verkar bra. Hittar inte den någonstans bara.

tobbeviking skrev:
2460248 Du väljer ju givetvis ut flera filmer ur flera genrer som du har hemma när hon kommer. Sedan låter du henne välja, jag har kanske inte träffat ngr "urtypsbrudar". Men säg att du hyr en sliskigt romantisk rulle och så visar det sig att bruden hatar såna rullar och hellre ser på tex en vampyrfilm.
Kan förövrigt tipsa om The silent hill som trots sitt dataspelspåbrå är riktigt hyffsad och lagom scary ( inte alls tyckte jag, men tjejen tyckte den var lite creapy stundtals ).
V för vendetta är ju med en schysst rulle, eller varför inte slänga fram Sagan om ringen triologin och säg:"Dessa MÅSTE man bara se i ett svep, dom är så bra!" :rolleyes: :D
Funkar inte detta är det bara gå rätt på Fäbodarnas drottning :tuttar
//Tobbe

Får testa det. Har rätt många filmer så det ska nog inte bli något problem...

"kolla på film" är ju bara en finare variant av "vi ska kn*lla som kaniner* när man ska berätta vad man ska göra under kvällen.
Spelar väl ingen roll vad det är för film, man ska ju ändå inte se den.... ;)

Men ska man verkligen, på riktigt, sitta i soffan och kolla på nån film så kan jag rekomendera Saw filmerna....

Kia skrev:
2461253
Men ska man verkligen, på riktigt, sitta i soffan och kolla på nån film så kan jag rekomendera Saw filmerna....

Tjejen ska bli lite smårädd och vilja hålla handen och kura ihop sig i ens stora starka famn.... ...inte bli skitskraj, illamående och tro att man är sjuk i huvudet!

korvgubbe skrev:
2461277 Tjejen ska bli lite smårädd och vilja hålla handen och kura ihop sig i ens stora starka famn.... ...inte bli skitskraj, illamående och tro att man är sjuk i huvudet!

Varför tror ni killar att vi tjejer är så himla lättskrämda? Att vi för att vi är rädda för en lite läskig film kurar upp oss i era famnar?? Det är ju för att vi vill att ni ska fatta att nu går vi och k*ullar istället... Vi försöker bara säga det på ett lite snyggare sätt.... "åååå va rädd jag blir.... kom och håll om mig lite här i soffan... mmm kan du inte ta av dig byxorna så känns det bättre..." jaaa ungefär så nånting... Inte 17 blir vi särskilt skrämda av filmen iaf. ;) :D

Kia skrev:
2461292 Varför tror ni killar att vi tjejer är så himla lättskrämda?

Nu pratar jag iofs inte om snusspottande oljeindränkta sporthojstjejer utan om riktiga tjejer och kvinnor! :tuttar

:tungan

korvgubbe skrev:
2461303 Nu pratar jag iofs inte om snusspottande oljeindränkta sporthojstjejer utan om riktiga tjejer och kvinnor! :tuttar

:tungan

Okej.... jaaa "riktiga kvinnor" kanske är lite mer lättskrämda....

(Fast jag spottar inte snus.... å oljeindränkt är jag bara när pojkvännen ber om det... :D )

The cave kan jag rekommendera, visserligen är jag lite lättskrämd men jag flög upp i killens famn och slet tag i filten oxå :D

smallsocks skrev:
2461446 oohhhhhhhhhhääääää, där blev jag skrämd

Jaaaa småkillar brukar bli lite lätt skrämda när man som tjej kommer in på deras revir och vill vara med i garaget....

Kia skrev:
2462366 Jaaaa småkillar brukar bli lite lätt skrämda när man som tjej kommer in på deras revir och vill vara med i garaget....

jag är en stor stark man!
hehe vem försöker jag övertyga. knappast mig själv iallafall :)

Självklart kommer det ju inte bli så mycket tittande! :rock
Filmen får ju inte vara för bra heller. Då kanske det blir så att man verkligen sitter och glor på filmen! :ajjabajja

Så där går ju flera av förslagen bort. Ska nog försöka hitta en riktigt kass film nu när jag tänker efter!

För romantiskt drama:

The Descent.

Eller som bubblare; vad som helst med Jenna Jamesson.

Klabbe85 skrev:
2463212 Självklart kommer det ju inte bli så mycket tittande! :rock
Filmen får ju inte vara för bra heller. Då kanske det blir så att man verkligen sitter och glor på filmen! :ajjabajja

Så där går ju flera av förslagen bort. Ska nog försöka hitta en riktigt kass film nu när jag tänker efter!
Men det var väl ngn som redan föreslagit Saw? :D
//Tobbe

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien