Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm Feltema säger du. ja jo de har ju en hojavdelning numera o verkar ha det mesta i skräpväg. ska kolla det.Biltema , Ebay ?
hmm Feltema säger du. ja jo de har ju en hojavdelning numera o verkar ha det mesta i skräpväg. ska kolla det.
Saken är klar, vill du ha billigt SKIT kolla på Biltema, dom har bara sånt.![]()
Har man lite koll själv kan man solla och hitta dom fina bitarna. Men eltejpen ÄR skit t.ex.
Biltema HAR trots allt en del bra skitframförallt verktyg(jag skruvar inte som en yrkesman, har dragit av en hylsa 1gång(stötdämparbyte på bilen)).
men åter till topic. är det 199:- för LED blinkers? grejjen är att jag och syrran har en ide om att bygga egna blinkers som är integrerade i ja vad ska man kalla det, "baken" på hojarna. så därför vill jag hitta nåt billigt att labba med till en början. kommer även att behöva rökfärgad plexi men det borde inte vara så svårt att hitta.
vf inte bara köpa blinkerslampor och bygga egna?![]()
hmm Feltema säger du. ja jo de har ju en hojavdelning numera o verkar ha det mesta i skräpväg. ska kolla det.
Lampor? det känns lite 2000'a. LED is da shit tydligen. Dessutom lyser de starkare enl egen erfarenhet.
Fast visst har du rätt. jag ska bygga helt eget, vill åt innanmätet i LED blinkerserna. och de måste vara av minimodell för att få plats där jag tänkt sätta dem.
Får väl starta en mod/bygg tråd sen så får ni följa om intresse finns.
grejjen är att jag och syrran har en ide om att bygga egna blinkers som är integrerade i ja vad ska man kalla det skrev:Frågan är om du täkt köra legalt eller inte...
Vill du köra legalt så är det glasen du är ute efter och inte lampan....
Glaset har E-märkningen som dom kollar på besiktningen eller vid flygande besikting....
Skiter du i den biten gå till elfa och köp lite bra ljusstarka dioder och ha kul...![]()
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan
Screenshot När Buell för... |
|
![]() |
Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h
Den brittiske stuntföraren ... |
![]() |
Stora Motorcykelkatalogen 2026
Nu har vi öppnat förbeställ... |
![]() |
Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen
Nya Panigale V4 R har senas... |