lämnade in min f800r -09 för 1000 mila service där, hämtade ut den körde ungefär 60 mil innan jag ställde den i garaget för vintern, men med en slirande koppling,
ringde runt och kollade lite med olika servicen ställen och bmw angående det och fick reda på att det kunde var oljan, kollade upp med bmw solna vad det var för olja som var i den innan det var en Castrol gps 10 40w och kollade på kvittot för servicen vad dom hade hällt i den och det var inte samma märke.´men den uppfyller kraven för bmw men vissa motorer kan vara känsliga för olika märken. så det resulterade i att jag fick åka och köpa en ny dunk castrol gps och ett nytt oljefiler + betala servicen så kolla upp vad det är för olja i maskinen nu så att du slipper göra som jag.
sen när jag ringde dit och berättade att kopplingen hade börjat slira efter servicen så fick jag till svar: "Jag bytte koppling på en körskolehoj förra veckan som hade gått 400 mil så det är inge fel på min service, å du kopplingen ska man inte reglera farten med" KLICK så la han på luren.
Så med handen på hjärtat så kan jag inte rekomendera dom, inge fel på servicen men
vilka j*vla otrevlig personal med dålig attityd