tips på var man finner skickliga förare med sällskapsbehov..?

Åka där bak?

Hon kan få åka där bak :-)

Det finns ett ordspråk som säger "If it sounds too good to be true, it probably is"
Det är garanterat en fet kille som döljer sig bakom signaturen. Om det verkligen är en snygg tjej, är jag kalle anka.

Jojo..
Jag spelar väl på utseendet, men de som inte vill ha sällskap kan väl bara strunta i å svara..?
Som jag sa, menade faktiskt inte att reta upp någon, och har ett genuint hoj-intresse.
Full respekt för sidan här, men som sagt, man e ju dum om man inte framhäver.. hum.. sina "bästa sidor".. hihi..

Jag är duktig på att köra snabb motorcykel. Vill du åka med mig?

Refereser kan fås mot förfrågan. Och sjuksköterska också... Ojoj.

Last edited:
Jag har inte läst tråden..för jag orkar inte..men om du har en ZX9..varför letar du någon att åka bakpå? Och med dom bilderna..det enda du kommer få åka är hojkillepåle och bli en till av alla bukisar här på SH.

Bryt trenden va?

Edit..nej jag är ingen bitterfitta, jag har en egen kille som har hoj. Nej vi träffades inte via SH. Har åkt bakpå den 1 gång och det var inte lika kul som att köra själv. Visst var det mysigt..men en helt annan upplevelse.
Viktigast av allt..jag är inte avundsjuk (innan något ljushuvud föreslår den vinkeln) *pussis*

Last edited by a moderator:
Jag har inte läst tråden..för jag orkar inte..men om du har en ZX9..varför letar du någon att åka bakpå? Och med dom bilderna..det enda du kommer få åka är hojpåle och bli en till av alla bukisar här på SH.

Bryt trenden va?
Tyst qvinna. Förstör inte det roliga nu. :D

äh vi gör så här helt enkelt! du kan få låna min hoj så får jag sitta bakom o kramas lite...

Deal ?

Jag är en rik, fräsch, vältränad grabb på 29 bast.
Har satans med pengar och en hollywoodkåk smockfylld med coola bilar.
Kör mest hoj på fritiden eftersom jag inte jobbar längre, STENRIK remember.. Reser ofta runt i mina privatjet. Har varit på månen två gånger, gillar barn, vunnit Mr Fantastic, romantisk som faaaan.
Ligga?

Jag är en rik, fräsch, vältränad grabb på 29 bast.
Har satans med pengar och en hollywoodkåk smockfylld med coola bilar.
Kör mest hoj på fritiden eftersom jag inte jobbar längre, STENRIK remember.. Reser ofta runt i mina privatjet. Har varit på månen två gånger, gillar barn, vunnit Mr Fantastic, romantisk som faaaan.
Ligga?
Ja, för fan, jag är på.

Just ja Ricken när har du beställt bra väder så vi kan åka till Trondheim och sitta och kolla på kullarna i gräset ;)

Så vi vet vilka :tuttar vi ska följa med på kvällen..
Ska bara skyffla undan alla kvinnor jag har som hänger efter mig här bara. Dom är hopplösa, det är jobbigt o vara så här läcker. :hihi

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT