Tips på underställ!

Yamahaha

Ny medlem
Gick med
8 Jan 2012
Hoj
Yamaha yzf 600r Thundercat 1998
Första övningskörningsrundan avklarad idag:kär
Trodde att jag skulle frysa vilket jag misstog.
Var totalt genomsvett innanför brallorna efter en timma, så nu undrar jag om någon har bra tips på svalt underställ som är i lagom prisnivå och kan beställas online!

peace!:tuttar

Jag har underställ av som är gjort av bambu fiber riktigt mjukt och skönt och håller dig sval en annan fördel är att det inte luktar apa efter du kört 15 min som du gör i funktionskläder du handlar på någon av sportbutikerna... Kan handla det på ullared eller på hemsidan jag skickade med

Edit. Kalsongerna är riktigt sköna och svala också.

http://www.bambootrend.com/sv/

Last edited:
Jag har underställ av som är gjort av bambu fiber riktigt mjukt och skönt och håller dig sval en annan fördel är att det inte luktar apa efter du kört 15 min som du gör i funktionskläder du handlar på någon av sportbutikerna... Kan handla det på ullared eller på hemsidan jag skickade med

Ullared har bambuunderställ för kaffepengar.

Merinoull är det du vill ha, om du har lite extrapengar att spendera då, naturligt och bäst. :)

Edit. Kalsongerna är riktigt sköna och svala också.

Kanon juh! Tkr det var ett överkomligt pris på sidan med. Óch det är inga "bastu-brallor" som man kan vrida ur efter en tur;)?
Känns juh som om det borde funka me långkalsongen????=)

Nej dom är riktigt goa.. men somsagt det är lite billigare om du handlar det på ullared. Använder det när jag är ute och springer och lite sådant t-shirt och kalsonger.

Jag kör oxå med bambu, ser inga nackdelar, riktigt mjuka & sköna.

Underställ av ull när du behäver värme. Underställ av syntet, typ. Cool Max när du vill ha svalka
I normala temperaturer kan du välja på syntet i massa olika tjocklekar, bambu eller siden

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien