Tips på ''snällare enduros''

XR250 är en slitvarg, vill inte säga oföstörbra, men du fattar vad jag menar, men den är dock lite tung och slö, men funkar säkert kanon som första hoj!

aa, xr:en verkar bra. Är bara orolig för att jag ska tröttna på den pga effekten, som du sa.

Aprilia_125 skrev:
2325792 hej, nu har jag sommarjobbet avklarat och en välförtjänt lön lär trilla in på kontot snart. närmare bestämmt runt 13-14k och de är ungefär vad hojjen får kosta.

Så nu är jag ute efter en lite snällare cross/enduro. och med det menar jag en maskin som inte går så jävla rått. helst en 4-taktare som helst ligger runt 400cc eller mindre.

Så om ni har någon modell som ni tycker är bra så får ni gärna nämna den och berätta lite om den ^^,

/M

Brorsan ska sälja sin Lv-reggade XR250R -98 (den jag lånar :) ... Går jäkligt nice faktiskt. Lätt att börja med och då har jag ett par hojar att jämföra med. Kan höra efter vad han skall ha för den.. Har lagt in lite bilder i garaget du kan checka in.. Lycka till

wohooooo! Nu har jag varit å hämtat en Suzuki Dr350 :banana . Har bara testat den lite snabbt på gatan nu men imorron ska de bli mer körning. Fick med en cobra-ljuddämare också, så fint låter den ;D

hur mkt fick du ge för den ?
årsmodell ?

Nyheter
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN

Pressrelease; Visby, 2025-1...

2026 års YAMAHA XSR900 GP

Yamahas Sport Heritage-seri...

Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger

Yamaha Motor firar sitt 70-...

Smarta garageprylar från IVON!

IVON motorcykellyft, 450 ki...

Med ny V-twin och monocoque-ram

Ducati presenterar nya Hype...

Slutstrid i MotoGP

MotoGP-säsongen börjar lida...

CFMOTO V4 SR-RR

CFMOTO presenterade sitt pr...

Honda V3R 900 E-Compressor

Honda V3R 900 E-Compressor ...

Indian Concept Girder – En framtidsvision?

Indian Concept Girder är en...

Yamaha R7 får stor uppgradering!

Yamaha R7 får en nängd uppg...

Back