Tips på skräddare i STHLM?

Mini

Ny medlem
Gick med
6 Nov 2004
Hoj
650
Fyndade en kavaj på NK-rean idag (:banana) men eftersom den är lite för stor kring midjan behöver den ett snabbt besök hos skräddaren.

Vilken skräddare använder du? :)

Det där klarar vilken skräddare som helst av.
Kolla Eniro eller Hitta eller typ vadsomhelst............

Det där klarar vilken skräddare som helst av.
Kolla Eniro eller Hitta eller typ vadsomhelst............

mycket möjligt, men jag undviker gärna "hål-i-väggen-hak-som-även-säljer-nyckelknippor-och-annat-trams" eftersom jag har dålig erfarenhet av sådana ställen.

Sen frågade jag inte om sökmotorer utan om personliga tips :tummenupp

mycket möjligt, men jag undviker gärna "hål-i-väggen-hak-som-även-säljer-nyckelknippor-och-annat-trams" eftersom jag har dålig erfarenhet av sådana ställen.

Kräsen kille ;)
Har en grym skräddare som är thailändare, håller till i kurvan vid Ao Nang beach i Krabi :yoparty

Edit: Ahaaaaaaaa sthlm va det:D

Last edited:

Norrmalms skrädderi och kemtvätt, Upplandsgatan 62

Annars går det nog bra med textillim. Eller häftapparat.

Om du kan tänka dig att åka in till stan så kan jag rekommendera Simons skrädderi på Runebergsgatan 3 08-6112815

Inget flashigt ställe trots adressen, han är billig och bra, skräddare av gamla stammen. Har sytt sådana plagg åt mig.

Norrmalms skrädderi och kemtvätt, Upplandsgatan 62

Annars går det nog bra med textillim. Eller häftapparat.

Jag kör nog på det första alternativet, tack :tummenupp

Om du kan tänka dig att åka in till stan så kan jag rekommendera Simons skrädderi på Runebergsgatan 3 08-6112815

Inget flashigt ställe trots adressen, han är billig och bra, skräddare av gamla stammen. Har sytt sådana plagg åt mig.

Tack du också Jörgen :pannkyss

Ingen annan som har goda erfarenheter av en särskild skräddare? Ingen annan här inne som låtit sy upp sina jeans eller dylikt med goda resultat? :va

Last edited:
Back