Tips på ryggsäck/väska

Mycket möjligt, men det känns inte så iaf då man "knackar" på den. Min förra blade (-98) satt den som ett smäck på iaf.

Okey, men jag kan säga att så är fallet.. eller ja.. ska väl inte säga 100%
Men eftersom magneterna inte fäster o alla årsmodeller av 600rr samt 1000rr 06-07 har tankdummy så, ptja.. kanske ska dra till me att jag e 99% säker åtminstone :D

Nybliven ägare av snabb ryggsäck

Kan nu meddela att min gamla Fjällräv "arkiverats" för tid och evighet. Var iväg för å titta på ryggsäckar hos Checkray igår. Nu hade man inte fått hem alla ännu men det spelade inge större roll för jag hittade en superläcker rygga i helt rätt färg för å matcha min plastraket :) Blev en Forza (låter italienskt...) i blått. Var ute å provkörde igår och det var en viss skillnad kan man säga mot allt annat jag testat. Den ser till å med ut å gå fort fast man står still med den :D Så här långt känns allt bra och den kan jag rekomendera:tummenupp . Den blv inte så dyr heller då dom hade extrapris nu. Glömde fråga hur länge... Idag blir det åka av igen :) Äre nån som vet om gruset är bortsopat på Bogösund?

Bifogat

• Axio-rygga.jpg
    Axio-rygga.jpg
    49.9 KB · Visningar: 68
kan checkray få bättre reklam än så här? näää jag tror inte det. Kul för dem :)

Nu är Axio-ryggan högfartstestad åxå :) Eller ganska så ialla fall... 220 blås och hur behagligt som helst. Var då? Givetvis på en avlyst och inhägnad bana :hihi Fast jag hann se en skylt som det stod Norrtälje på... :ajjabajja
Kan bara säga att jag är toppnöjd med den. Nu är det bara lite värme som saknas.

såg att du nämde att de hade extra pris :) vad fick du ge? är så jäkla sugen på en sådan väska så är det bra pris så slår jag till direkt :D

Dom vill ha 1495:- för den men nu lämnar dom 20% rabatt. Så det blev knappt 1200:-. Känns helt okej tycker jag. Den är så jädra tuff så det var lätt att motivera det inköpet :nicka Var tom en kille i bil på Sveavägen som tuta och ropa vart jag hittat den någonstans :)
Det blir tydligen fint väder i helgen så det blir till och ut å gasa mera :tummenupp

Dom vill ha 1495:- för den men nu lämnar dom 20% rabatt. Så det blev knappt 1200:-. Känns helt okej tycker jag. Den är så jädra tuff så det var lätt att motivera det inköpet :nicka Var tom en kille i bil på Sveavägen som tuta och ropa vart jag hittat den någonstans :)
Det blir tydligen fint väder i helgen så det blir till och ut å gasa mera :tummenupp

har de öppet på söndagar? måste fan ta mig dit och köpa en :)

*/ ?>
Back