Tips på RR julklapp för max 2 lax?

TKBHENKE

BLACK IS BACK
Gick med
7 Jul 2003
Hoj
Super blackbird
En vän har en Honda cbr1000rr -08 som jag tänkte köpa en julklapp till. Nåt RR inspirerat eller likn. 2 lax max

Tips??

Helst nåt onödigt ;) Kanske en kedjesträckare? Hmm,,

//H

jag fick ett bakdäck av micke en gång i en rosett. de va en av de finare presenter jag fått :)
annars skulle jag bli sjukt glad av ett leatbrace(stavning)

Svårt att säga vad som är en bra hjulklapp.. Men jag har änsålänge önskat mig PPtuning upphöjda clip-on, ett deppåstöd fram, och en hjulbalanserare...
Vet inte om det kanske kan vara nåt för han...?

Edit: Oj såg inte att det var en Honda han hadde.. 70cc cylinder och trim förgasare måste väl ändå vara den bästa hjulklappen till han! :tummenupp

Last edited:
Har han kört någon bandag i år? Försök få tag på en bra bild, framkalla, rama in och voila!

Presentkort hos Grevens MC-delar som Nitrous föreslagit eller varför inte en VIP-biljett till något Pro Superbike/STCC-race? Tex körs det två race på Gelleråsen, en VIP-biljett med entré, sittplats, parkering och mat kostar 450kr..

Kul med onödiga presenter men ännu roligare blir det ju om det är något som verkligen uppskattas. Särskilt om du ändå tänkt lägga ut så mycket pengar på en julklapp.

En bandag hos Fiver. Då får du dessutom råd med 2 biljetter till PRO Superbike också i din budget.

Du är bokad mellan 11-14 :tummenupp

Varför lägga gränsen på 2 lax, om det vore min kompis skulle jag lägga gränsen på 20' :). Kanske ett schysst Öhlinskit?, Jag tror att han skulle bli väldigt överaskad om du tog honom till IOM nån sommar, det skulle i alla fall jag bli. Hur som helst, jag tror inte det spelar så stor roll vad du köper bara du kommer ihåg, "det är saligare att giva än att få"

God Jul
//RR

Tank Tredz!!!!!!
Kostar inte ens i närheten av två lax men kommer garanterat att uppskattas nästa säsång av den lyckliga hojåkare som får ett par.

Varför lägga gränsen på 2 lax, om det vore min kompis skulle jag lägga gränsen på 20' :). Kanske ett schysst Öhlinskit?, Jag tror att han skulle bli väldigt överaskad om du tog honom till IOM nån sommar, det skulle i alla fall jag bli. Hur som helst, jag tror inte det spelar så stor roll vad du köper bara du kommer ihåg, "det är saligare att giva än att få"

God Jul
//RR

denhär tråden är låst för dig,,,:D

En bikiniklädd paraply-flicka till sommarens bandag!!:tuttar

Blir inte mer RR än så!

Last edited:
Bandag eller presentkort är ingen dum idé.

Men annars Depåstöd, stompgrip, vikbara handtag eller koliberdelar.

Köp 333 st såna här så kan han köra lite på vintern :tummenupp

Blocket

3277286566.jpg

Back