Biturbo
Min går i etthundra!
EDIT: Jag har inte startat denna tråden utan något är uppfuckat.
Dessutom är drama för tjejer och homos!
Dessutom är drama för tjejer och homos!
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rendition var väl helt ok för att vara en "ny" film. Alt. har ju pretentiösa klubben sin all time favorite i Into the wild...
"Min kusin Vinnie"Såg den också nyligen, den var jäkligt bra faktiskt! Kanske måste göra en lista på de man har sett...
Men ok, vi ändrar frågan; Vilken är den bästa film DU har sett? Oavsett genre och bara EN film, den bästa av dem alla.
"Babel" är väl nå´t av det sämsta som gjorts sen "Pulp fiction"?Babel, The butterfly effect och Blood in blood out!
"Babel" är väl nå´t av det sämsta som gjorts sen "Pulp fiction"?
Har ingen aning vilken typ av drama du är intresserad av, så jag slänger in ett blandat gäng. Krigsdramor är väl de som träffar mig hårdast i alla fall.....lååång lista....
WTF..
Jag har inte skrivit denna tråd.. Det var det, om jag inte minnsd fel, Dee_cati som gjorde...![]()
Har vi sett samma film?! Babel är en helt ok rulle. Att Pulp Fiction inte faller alla i smaken är väl en sak men jag undrar vad som får dig att hävda att Babel är en så vansinnigt dålig film och framförallt undrar jag vad du hade förväntat dig när du bänkade dig i TV-soffan?!
....hade du förväntat dig action a lá Die Hard förstår jag din besvikelse men annars kan jag faktiskt inte riktigt förstå vad som får dig att klassa den som en av de sämsta filmerna på 10-15 år?!
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |