Tips på program för att hantera kontakter i nallen?

Zee

MotoGP URT 3 seed: 5
Gick med
22 Sep 2004
Hoj
ZX6R (såld) Triumph Street Triple R 2010
Kära bullen.

Kontakterna i min nalle är minst sagt kaotiskt (o)organiserade. Endel finns på nallen, endel på SIM-kortet. När jag synkar så ploppar endel, men inte alla, upp i Outlook under kontakter.

Vad jag behöver är ett program som jag kan köra på PC för att synka med nallen och styra över kontakterna för att flytta över, sortera, ändra namn m.m. så att det äntligen blir ordning och reda på torpet.

Kör Windblows, SonyEricsson W960i med Symbian samt medföljande PC-suite från SE.

Har kollat lite efter freeware på www.download.com men hittade inget jag nappade på.. Förslag?

P.S. Grått nytt hår på er!

rekommenderar my phone explorer

Saknar tyvärr stöd för Symbian
Finns här:

http://www.fjsoft.at/en/

Simply explore your Sony Ericsson phone !

Connect your phone via cable, bluetooth or infrared and you'll be surprised how easy and efficient you can manage your phone with this compact software. Since it's first appearance MyPhoneExplorer evolved into the most popular freeware tool for SE-phones and is constantly extended by new features.

Features:

Adressbook - with direct sync to Outlook, Outlook Express, Lotus Notes and Thunderbird
Organizer with calendarview and direct sync to Outlook, Sunbird, Thunderbird, Rainlendar, Lotus Notes, Google and net shared calendars (WebDAV, FTP, local)
SMS - archive, export, import, excessive messages,...
Filebrowser with cachesystem to minimize datatransfer...
Set phoneclock based on atomtime
and much more. f.e.: calllists, edit profiles, phonemonitor,...
MyPhoneExplorer is designed for Sony Ericsson K700, K750, K800 - but it works with every Sony Ericsson-phone except the symbian-based phones (P-series, M600, W950).

Last edited:
Last edited:
Funktionen jag söker finns inte i Media Manager vad jag kan se. Har jag fel?

Vet att det inte stöder Symbian-nallarna.

Ingen annan som har förslag? :(

Googla "Float mobile agent" den använder jag. Funkar perfa! Kanske kan funka med din lur också?

lånat tråden lite..

Ngn som vet ett liknande prog för se p990i ??

Saknar ngt som jag kan editera kontakter osv med..

Googla "Float mobile agent" den använder jag. Funkar perfa! Kanske kan funka med din lur också?

Funkar hyfsat. Man kan editera kontakterna på SIM-kortet och man ska kunna editera kontakterna på telefonminnet också men jag får inte synkningen att gå tillbaka på den senare delen..

Men det är ett steg framåt.

Detta program lär säkert funka till P990i också eftersom det också är en Symbian-nalle.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back