Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
duckie skrev:En jobbarpolare fyller 40 och ska få en rökig whisky i present.
Tips på fin sådan önskas. Den ska vara rökig och kosta runt 500:- och gå att köpa i den statliga monopolbutiken.
korvgubbe skrev:Ardbeg 10y
http://www.systembolaget.se/SokDrycker/Produkt?VaruNr=513&Butik=0&SokStrangar=
Utnämnd till världens bästa Whiskey. Rökig å dann..
McB skrev:Lagavulin 16 years är min personliga favorit i bolagets standardsortiment. Vill du vara extra exklusiv, prova Destillers Edition från samma destilleri.
Edit: en 10-årig Laphroig är också smaskens.
Knäckehäxan skrev:Istället för å ta en av dom vanliga rökiga, så vill jag tipsa om en finfin sak som heter Caol Ila, en jättegod rökig singel maltare, finns på systemet den med.
//Jösse
WORDMcB skrev:Lagavulin 16 years är min personliga favorit i bolagets standardsortiment. Vill du vara extra exklusiv, prova Destillers Edition från samma destilleri.
Edit: en 10-årig Laphroig är också smaskens.
Dee_cati skrev:Ahhhh, det är vidrigt med rökig whiskey! JW Blue label, så ska ALL whiskey smaka! Överlägset godast i whiskey-väg och dessutom oslagbart god ihop med cola. Lägg till några kronor och köp en sån istället![]()
Ska tillägga att jag inte heller dricker öl så det kan vara mig det är fel på iofs... *fast jag anser att alla andra har fel så klart*
Dee_cati skrev:Ahhhh, det är vidrigt med rökig whiskey! JW Blue label, så ska ALL whiskey smaka! Överlägset godast i whiskey-väg och dessutom oslagbart god ihop med cola. Lägg till några kronor och köp en sån istället![]()
Ska tillägga att jag inte heller dricker öl så det kan vara mig det är fel på iofs... *fast jag anser att alla andra har fel så klart*
Interceptor skrev:Hehehe...en riktig gourmet kung...
Interceptor skrev:Hehehe...en riktig gourmet kung...
Chris Ash skrev:Johnnie Walker är fina grejor, Churchills favorit och dessutom nästan lika hårdrock som Jack Daniels.
Fast Blue Label går ju loss på över tusen kronor....Black Label duger gott...
Cola i fin-whisky?Dee_cati skrev:Ahhhh, det är vidrigt med rökig whiskey! JW Blue label, så ska ALL whiskey smaka! Överlägset godast i whiskey-väg och dessutom oslagbart god ihop med cola. Lägg till några kronor och köp en sån istället![]()
David Lundin skrev:Cola i fin-whisky?Ja det är något fel på dig!!
![]()
En som missats på tråden är Bowmore. Den är inte dum!![]()
McB skrev:Edit: en 10-årig Laphroig är också smaskens.
stavgren skrev:Annars kommer Mackmyra in i sortimentet 6/3, 439:-. Ingen aning hur den smakar.
Plåtniklas skrev:Tror vi redan avklarat att Dee_cati är en bonnjävel utan bildning i en annan whiskytråd.![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |