Tips på pc-spel

Boije

Kör bil.
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
Hojlös...
Har ni några tips på bra spel till PC, sitter med en bärbar Pentium M 1,7GHz med Ati mobility radeon 9700.

Skulle haft nå skoj att fördriva lite tid med.

Colin 2 kommer nog ordnas fram eftersom det var det sista spelet jag lirade på PC för ett bra tag sen.

Tack /Boije

Vad gillar du för spel då? Bilspel så kan du väl kika på need for speed underground 2 t.ex

Hade hoppas få lite tips om lite allmäna spel, har inte varit med i gamet på länge så man kan väl säga att jag e lite av allätare när det gäller spel. Sist jag spelade något var det när Colin 2 fanns och var nytt. :rolleyes:

Call of duty om du vill leka krig!
Senaste Doom är riktigt tufft också...

FarCry. det bästa FPS-spelet jag någonsin spelat. Är ca ½ år "gammalt" men är ett mycket bra spel.

Det enda jag annars gör på min lediga tidär att spela World of Warcraft ("WoW"), det är ett MMORPG så det är bara onlinespel plus att det kostar månadsavgift. Kanske inte så intressant då iofs, men måste ju föreslå det ändå :)

Last edited:
Ett kul spel är LieroX, om du vet vad liero är så e det samma sak fast nyare, spriner runt och skuter ner maskar, det är on-line så och det finns många som spelar det. Man kan spela mot botar oxå.

www.kc-hocuspocus.com/lierox.html

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...