Tips på lego till lillbrorsan?

Thermal skrev:
2665342 Du, jag är snart 30 och jag fick också ett kraftigt sug efter kranbilen. Det är bara att inse, jag blir inte äldre än 10. :gnissla
Jag hade lätt köpt kranbilen om den inte kostade så jävla mycket, fast en dag när man har pengar (i överflöd) så... :gnissla

Men hörni! Varför måste ni använda de stackars barnen som ursäkt för att köpa lego? Lego har väl ingen åldersgräns (och har den det - who cares?) :tungan

Jag älskar Lego. :yoparty

Får mig att minnas julen för två år sedan. Tog fram pärmen med alla beskrivningar, och började rota i den badkars-stora legolådan. Byggde ihop nästan alla rymdskepp, fartyg, bilar osv som man hade som liten. Det var det bästa på länge. :katt

AxlySM skrev:
2669725 Får mig att minnas julen för två år sedan. Tog fram pärmen med alla beskrivningar, och började rota i den badkars-stora legolådan. Byggde ihop nästan alla rymdskepp, fartyg, bilar osv som man hade som liten. Det var det bästa på länge. :katt

Julen för två år sen... ett halvår efter du lagt legot på hyllan? Blev abstinensen så stor?

lillebrorsan köpe en sportbil som legomodell, dock tog det mer än en kväll o bygga ihopp den men den blev riktigt snygg! (har dock ingen bild)

jezziiie skrev:
2668479 Men hörni! Varför måste ni använda de stackars barnen som ursäkt för att köpa lego? Lego har väl ingen åldersgräns (och har den det - who cares?) :tungan

Jag älskar Lego. :yoparty
Jag har ärligt talat funderat på att köpa "mindstorm"-lego till mig själv. Går att bygga rätt coola robotar. Lite som robot wars på vardagsrumsgolvet ;)

Dock vansinnigt dyrt.

Red: De ser ut att ha släppt en ny processor. Ser mycket klumpigare ut än den förra, men verkar vara hästlängder vassare. Såg en film om en robot byggd med den processorn, som man kunde säga "robot, get soda" till, så åkte den och hämtade en dricka.
http://shop.lego.com/ByTheme/Product.aspx?p=B8527&cn=17&d=70

Last edited:
*/ ?>
Back