Tips på klubb/coolare ställen i Sthlm

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tjena,

Nybliven singel sen en vecka = desperat. Vill ha tips på coola ställen i stan, inte "vi släpper in folk med träskor och skinnväst" alltså. Jag gillar ställen av typen Olssons Video (Vasastan) och Lokal (Kungsholmen). Går oftast ut i jeans och kavaj eller schyssta brallor och T-shirt alt. utanpå-skjorta. Kommer ofta in överallt med det stuket.

Kan ni tipsa om coola barer, gärna med dansgolv. Gör inget om det är stroppiga tjejer för jag har en date på lördag :) Tänker mig Fredsgatan 12, Republik (?) och det stuket. Vill ha liten motivering kring ställena också.

Obs! Jag är ingen brat men vill bara köra lite klass den här helgen. Gillar t.ex. Kellys men sist var det en fjortis-tjej som spydde mig på ryggen så det får vila ett tag...

/Nicke

Blanco skrev:
2422828 Kickis Bar o Café :tummenupp

Finns det folk där då? Det har sett tämligen tomt ut de gånger jag funderat på att gå in.

Men priset går ändå till Mera Bar som hade så lite folk att man inte visste om man skulle skratta eller gråta. ~20 pers en fredag med mycket folk ute på stan. Slutade med att dom bommade igen en timme för tidigt och schasade ut oss. :va

Last edited:
FreddaGädda skrev:
2422885 Finns det folk där då? Det har sett tämligen tomt ut de gånger jag funderat på att gå in.

Men priset går ändå till Mera Bar som hade så lite folk att man inte visste om man skulle skratta eller gråta. ~20 pers en fredag med mycket folk ute på stan. Slutade med att dom bommade igen en timme för tidigt och schasade ut oss. :va
Nu va det lite skojs.... Det är ett välkänt småkickershak ju.....

Haha, finns det nån värre köttmarknad än Kickis? Möjligen Garbo ch liknande. Mer tips men inte värsta "Sture"-stuket (bara brats).

Blanco skrev:
2422922 Nu va det lite skojs.... Det är ett välkänt småkickershak ju.....

Nicke skrev:
2423124 Haha, finns det nån värre köttmarknad än Kickis? Möjligen Garbo ch liknande. Mer tips men inte värsta "Sture"-stuket (bara brats).

Club Toxic, Hirschenkeller. Vet inte vad det är som gör det, men det är inte vackra människor som kommer dit vill jag lova. Nån enstaka kanske, men i det stora hela.. Uh!

Nicke skrev:
2422757 Tjena,

Nybliven singel sen en vecka = desperat. Vill ha tips på coola ställen i stan, inte "vi släpper in folk med träskor och skinnväst" alltså. Jag gillar ställen av typen Olssons Video (Vasastan) och Lokal (Kungsholmen). Går oftast ut i jeans och kavaj eller schyssta brallor och T-shirt alt. utanpå-skjorta. Kommer ofta in överallt med det stuket.

Kan ni tipsa om coola barer, gärna med dansgolv. Gör inget om det är stroppiga tjejer för jag har en date på lördag :) Tänker mig Fredsgatan 12, Republik (?) och det stuket. Vill ha liten motivering kring ställena också.

Obs! Jag är ingen brat men vill bara köra lite klass den här helgen. Gillar t.ex. Kellys men sist var det en fjortis-tjej som spydde mig på ryggen så det får vila ett tag...

/Nicke

Cheyer brukar ju bestämt hävda att de inte går ut för att bli uppraggade utanför att ha ql. Gå dit cheyer bestämt hävdar att de går för att bli uppraggade.

Hmmm... tjejer jag träffat tycker att det är riktigt ful-snyggt-pinsamt att gå till Golden Hits och Garbo för det är inte så classy men att de får dansa till schlager och annat skit. Är de glada i att dansa borde de ju kunna bli på humör för annat också... Vart går tjejer för att inte bli uppraggade till exempel?

Nåväl, fan det kryllar ju av Stockholmare här: KOM IGEN NU!!! :) Coola ställen på Söder? (inte Kvarnen, Snaps eller Folkhemmet).

flugan skrev:
2425033 Cheyer brukar ju bestämt hävda att de inte går ut för att bli uppraggade utanför att ha ql. Gå dit cheyer bestämt hävdar att de går för att bli uppraggade.

Allmänna Galleriet på Kungsholmen, slutet Fleminggatan mot St Eriksgatan.

Skön lokal, schysst stämning. En klar bonus att man går in i ett vanligt hyreshus och en trappa upp.

Just fan! Jag bodde ca 100 meter fågelvägen ifrån till nu i februari. Nu bor jag 5 min bort... Det har varit för nära - ska se om vi vinglar dit från Vasastan. Bra tips!

SirWankalot skrev:
2425782 Allmänna Galleriet på Kungsholmen, slutet Fleminggatan mot St Eriksgatan.

Skön lokal, schysst stämning. En klar bonus att man går in i ett vanligt hyreshus och en trappa upp.

Coolt, ska kolla upp! Debaser känner jag till och tycker är bra. Ikväll var det nåt med 120 spänn i inträde så jag tror vi håller oss i Vasastan och avlutar på Allmänna (om jag får med de övriga).

Mr_White skrev:
2426548 Bra date restaurant: Stortorgskällaren

Fest place:Nya Debaser Grymt ställe som blir större och bättre idag :yoparty

Hmm... kan man ragga där också? Har bara ätit där en gång. Många afterwork-gäng tyckte jag. Iofs, det ska ju inte stoppa mig.

Idag är det plattan i mattan som gäller! Kommer väl att sluta med att jag sitter och gråter i ett hörn för att jag blivit dumpad och kör "don't drink and dial". :näsblod Måste fasen radera exets nummer (har inte lärt mig dem utantill för jag ser bara namnet i mobildisplayen).

anja skrev:
2425018 Grill

Edit: Motivering också. Fondtapeter på toan!

Last edited:
Nicke skrev:
2422757 Tjena,

/Nicke
Men shit,varför så bråttom? :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!