Tips på jacka med kedjan i skinnet

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Ramlade på ett par Sweep Sepang skinnbraxor för mindre än halva priset , med puckar å hela rasket .... tyvärr fanns ingen tillhörande jacka i rätt storlek kvar (utförsäljning av allt MC grejjsamojs)

Har ju en Halvarssons skinnjacka nu , men den kedjan sitter i fodret (har åkt med STI tygbraller å den jackan) , kedjan passar till Sweepbrallorna men somsagt jag vill att dom ska sitta ihop i skinnet så jag slipper ha jackfan uppe i armhålorna vid en eventuell vurpa :3freak

Så jag undrar vilka andra jackmärken/modeller som kan tänkas passa som har kedjan i skinnet å inte i fodret .... även om kedjan e fel modell så går den isåfall å byta (Halvarssons har samma typ av kedja iofs,kanske ger lite hint iaf) i värsta fall,men helst rätt kedjemodell på studs

Helst utan puckel

Kedjan sitter i fodret...
Det är väl bara lämna in jackan hos närmsta "Minuten" så syr de fast blixtlåset i lädret?
På några minuter. Eller i värst fall tills imorgon eftermiddag.

fasen .... gör dom det även på 2 delade ställ ?.... fan verkar ju korkat isf å ha sådant

kollade på 2 delade Held ställ åxå (mini storlekar kvar dock) där satt kedjan lixom i skinnet under en skinnflärp typ bälte runt (e nån liknande sån jacka jag e ute efter)

eller måste jag kanske kolla med nån nasare om dom kan sälja en "2delat" jacka separat utan brallor (bara kedjan e samma) ...

*/ ?>
Nyheter
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Back