Tips på jacka med kedjan i skinnet

Pisken

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jul 2011
Hoj
Triumph Speed Triple RS 2019
Ramlade på ett par Sweep Sepang skinnbraxor för mindre än halva priset , med puckar å hela rasket .... tyvärr fanns ingen tillhörande jacka i rätt storlek kvar (utförsäljning av allt MC grejjsamojs)

Har ju en Halvarssons skinnjacka nu , men den kedjan sitter i fodret (har åkt med STI tygbraller å den jackan) , kedjan passar till Sweepbrallorna men somsagt jag vill att dom ska sitta ihop i skinnet så jag slipper ha jackfan uppe i armhålorna vid en eventuell vurpa :3freak

Så jag undrar vilka andra jackmärken/modeller som kan tänkas passa som har kedjan i skinnet å inte i fodret .... även om kedjan e fel modell så går den isåfall å byta (Halvarssons har samma typ av kedja iofs,kanske ger lite hint iaf) i värsta fall,men helst rätt kedjemodell på studs

Helst utan puckel

Kedjan sitter i fodret...
Det är väl bara lämna in jackan hos närmsta "Minuten" så syr de fast blixtlåset i lädret?
På några minuter. Eller i värst fall tills imorgon eftermiddag.

fasen .... gör dom det även på 2 delade ställ ?.... fan verkar ju korkat isf å ha sådant

kollade på 2 delade Held ställ åxå (mini storlekar kvar dock) där satt kedjan lixom i skinnet under en skinnflärp typ bälte runt (e nån liknande sån jacka jag e ute efter)

eller måste jag kanske kolla med nån nasare om dom kan sälja en "2delat" jacka separat utan brallor (bara kedjan e samma) ...

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien