Tips på Hoj !

• Thread starter Thread starter Be
  • Start date Start date
Varför inte en TL1000S/R en grym hoj helt enkelt.Jag betalar 5800 halv/hel.Valet är enkelt

Bifogat

• 226liten.jpg
    226liten.jpg
    60.6 KB · Visningar: 38
Har du verkligen kollat upp äldre cyklar än 94-95?

Finns många bra cyklar från runt -90 som borde duga till de flesta, försäkringen blir sjukt billig jämfört med nyare maskin. Många har inte gått så långt heller och kvaliteten är hög så något ras behöver man inte vara speciellt bekymrad över. För att utnyttja effekt/väghållning till fullo i en nyare maskin krävs dessutom erfarenhet.

Fast, skall man posera så....

Mkt hoj för pengarna

Köp en Bandit1200 96-97:a för ca 40.000.-

QUOTE=Be]Jag har bestämt mig för att köpa en hoj nu när priserna är skapliga pga årstiden. har kollat fram och tillbaka. har inte tagit kortet än, så detta blir min 1:a hoj ! Har tänkt att lägga ner mellan 35.000-55.000 på hojjen, vill ha en rolig, skapligt ny hojj ! det är dock viktigt att komma undan med BILLIG försäkring då jag är 21 år. Något tips ?

har starka funderingar på en Ducati Monster 900, men dom varierar ju något otroligt i försäkringskostnad mellan hojjarna, verkar ju vara olika premie på var enda Monster 900 ??[/QUOTE]

tlmartin skrev:
Varför inte en TL1000S/R en grym hoj helt enkelt.Jag betalar 5800 halv/hel.Valet är enkelt

Det lät ju inte dumt ! men hur gammal är du för att få det priset ?

BMW F 650! Helt klart! dreva om senn kan du wheela+skön att åka långt på billig i drift 0,36-0,7L/mil 160Km/h snabbt för offroad hoj. Och bäst av allt 1070:- hel/hel oavsett din ålder/körkortsår på bmw/if

demo1 skrev:
Tja för 59K får du min tokfina -00 tl1000r med kolfiberdämpare! 0737046802

hmmm, såg att du var ute efter en sportbil annars. Jag har en Lancia Delta
-99, (en MYCKET trevlig bil) byte kanske ? vill dock ha en liten peng mellan i så fall !

KalleBalik skrev:
En motard kanske? Roliga hojar som är hyffsat billiga att försäkra. Jag betalade runt 700/månaden halvförsäkring för min KTM 640, är 22, snart 23.

jag har min hos bilsport/mc för 5800 tror jag, hel hel. 24 år i sthlm.

Det är deras offroad iof, med lite högre självrisk på stöld.

Be skrev:
Det lät ju inte dumt ! men hur gammal är du för att få det priset ?
jag är visserligen 31 bast men bor i sthlm län = zon1.Du får ju lätt en TL1000 98-99 för 50k med lite godis på.Godis =Twin Muller :tummenupp

Nyheter
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025