Tips på hastighetsmätare till Thundercat?

eroshusse

Ny medlem
Gick med
21 Aug 2004
Hoj
...
Har gjort min smällda Thundercat till Streetfighter. Men jag kommer inte på nåt bra sätt att sätta dit alla mätarna. Konsolen får inte plats bakom den lilla frontkåpan från Acerbis. Varningslampor kan ju vara bra att ha... Kan man ta vilken konsol som helst? Som inte är digital förstås.
Tack på förhand!!

J

eroshusse skrev:
Har gjort min smällda Thundercat till Streetfighter. Men jag kommer inte på nåt bra sätt att sätta dit alla mätarna. Konsolen får inte plats bakom den lilla frontkåpan från Acerbis. Varningslampor kan ju vara bra att ha... Kan man ta vilken konsol som helst? Som inte är digital förstås.
Tack på förhand!!

J

Ta en bit plexiglas som passar köp indikator lampor på biltema eller Danmobility sen liten bit dubbelhäftande tejp å en cyckeldator, vipps nu är du klar... :)

Vet inte om det är samma på din Thundercat, men på min Thunderace så funkar inte hojen utan instrument.
Hojen startar men stannar efter ca 20 sek. :confused:
Går säkert att fixa men bara så du vet.
Någon som vet hur man kopplar?

Rille skrev:
Vet inte om det är samma på din Thundercat, men på min Thunderace så funkar inte hojen utan instrument.
Hojen startar men stannar efter ca 20 sek. :confused:
Går säkert att fixa men bara så du vet.
Någon som vet hur man kopplar?
Är det något imobilizer/larm-system som gör att den bara går i 20 sek ?

Är det det så lär det bli svårt att köra utan instrumenten.

Wiseguy skrev:
Är det något imobilizer/larm-system som gör att den bara går i 20 sek ?

Är det det så lär det bli svårt att köra utan instrumenten.

Nej det är inget larm på den. Men jag har frågat en kompis om han koppla. Han ska i alla fall försöka...

J

Back