Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jo, det finns en hel del men knappast "justa" eller "för nöjes skull".Dalan skrev:Söker som sagt med lykta efter justa filmer med krascher, mest för nöjes skull
Ditt svar är svårtolkat. Du kliver in i dragracing/turbo-forumet och verkar tycka att folket här ska bocka och buga för dina böjelser runt "justa filmer med krascher" med betoning på "mest för nöjes skull".Dalan skrev:2680680otroligt tacksam för svaret!![]()
pwillen skrev:2680736Ditt svar är svårtolkat. Du kliver in i dragracing/turbo-forumet och verkar tycka att folket här ska bocka och buga för dina böjelser runt "justa filmer med krascher" med betoning på "mest för nöjes skull".
Så vad är grejen med "otroligt tacksam för svaret"?
Dalan skrev:2681001Nu var det inte motorcykelkrascher jag var ute efter, utan bilar.
Det är såhär att jag är med i brand och säkerhetsteamet på Sundsvall raceway och vi gör vad vi kan för att bli bättre, därför kan det vara bra att titta på hur de arbetar over there för att kanske lära sig lite.
RPM lover skrev:2684420Ja vad komer du att se på dom filmerna?
Dom kommer att komma farandes i sin räddningsbil och sprutar med Skum/lightwater/premix "you name it" och några rusar fram för att rycka ut chaffisen.
När vi utbildar brandmän här hemma så brukar vi inte börja med att sätta på en massa krascher från verkligheten."För det här är vad ni kan vänta er"
Mitt tips till dig/er är att ta kontakt med räddningstjänsten så ska du se att ni kan nog få all hjälp ni behöver.
Vad har ni för utrustning till ex. ??
RPM lover skrev:2684978Det låter ju helt ok dom grejorna som ni har antar att det är ett 200L skumrör ni har på brandbilen.
Har ni tränat att släcka någon större brasa med skum?
Har ni provat att klippa med klipputrustningen?
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller