Tips på "första ungen present"!?

Btw, är det ett ex månntro :gnissla

Hehe nä faktiskt inte, utan att försöka vara mansgris så visst hon har varit lite förtjust i mig o jag tycker hon är bra också men det där med familjeliv.. ja där går våra värderingar isär. Vi är nog ganska överens om att det inte hade fungerat. Hur som helst nu har hon träffat en bra o jordnära karl som delar hennes livsplan, dom ska gifta sig, köpt hus och bulle i ugnen = det jag spådde inträffade :)

Naturligtvis måste jag försöka luska i deras planerade inköp, de har alltså inte flyttat ännu men det får jag försöka lista ut från släkten hennes.

Kanske kolla med hennes föräldrar? Tror att de flesta mammor skulle bli helt överlyckliga över att få planera eller tipsa om inköp till sitt barn (för någon annans pengar) :) Hennes mamma vet nog bäst hur det är att vara nybliven förälder, och dessutom vet hon nog vad dottern kommer att behöva.

Men nu vet jag inte huruvida du känner hennes föräldrar, det var bara en tanke. Annars tror jag att fixa barnrummet är en fantastiskt fin present, du kan ju vara med och betala tapeter etc. som de väljer ut, och sen så klämmer du upp allt på väggarna och skruvar möbler!

När man satt i samma sits sist så köpte jag ett presentkort till ett spa. Det är nog skönt för den nya moderna att få en timma eller ett par för sig själv i lugn och ro...

Nyheter
Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8

Den 5 september blir Laxhol...

Tiotusentals körde Mälaren Runt

Lördagen den 15 augusti gen...

Mälaren Runt fyller 40 år