Faktiskt, eftersom det inte finns fler värda namnet.
Vilka är de 15 då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Faktiskt, eftersom det inte finns fler värda namnet.
Vilka är de 15 då?
Selma Spa är ju fruktansvärt dåligt, men de andra har jag inte besökt.
Inte för att jag testat SPA-delen (massage, behandlingar mm) på Selma men hotellet, restaurangen, gymet, poolen är ju 1985 års standard.
Fan vad jobbig du är.
För att nämna några:
Yazuragi
Asia Spa (Varberg)
St Jörgen Park Resort, GBG
Selma Spa (Torsby)
Ystads Saltsjöbad
Torekov Hotell
Varbergs kurort
Du har möjligen inte testat Storhogna?
Nej. Är det bra?
Jag vet inte, därav frågan.
Folk har sagt mig att det skall vara bra men jag tänkte att du som har erfarenhet skulle kunna bekräfta eller dementera.
Jag editerade mitt inlägg ovan.
Det finns säkert många "span" som är jättetrevliga, men jag tycker att det gått inflation i uttrycket. Många span är i själva verket piffiga relaxavdelningar. De kan också vara trevliga, men att kalla dom "spa" är inte korrekt.
Nuförtiden ska ju folk ha hemma spa i villans fd garage. Bubbelkopp, diagonallagd golvklinker, en kandelaber på väggen, ormbunkar i plast, rottingmöbler och en bastu. Jag tror jag kräks. Dessa faciliteter används nog lika ofta som bardisken i en lya från 80-talet.
Fan vad jobbig du är.
För att nämna några:
Yazuragi
Asia Spa (Varberg)
St Jörgen Park Resort, GBG
Selma Spa (Torsby)
Ystads Saltsjöbad
Torekov Hotell
Varbergs kurort
Öhh, fem krämer efter duschen är väl fan mer gay än att gå på spa?
Fjolla!![]()
Jag säger ju att det är gej! Kom på det häromdagen när det tog ett jävla tag att bli klar efter duschen. Fanns nån tråd om Dagens Gej Grej eller nåt här som poppa upp på näthinnan.
Slå det här gaymässigt: Nivea body lotion, helosan på utsatta ställen, ansiktskräm fårr män, ögonkräm fårr män(för det är lite känsligare hy där), lite cocoa butter här och där för lenhet och en exotisk sexy doft. Det gäller att hålla sig soft och moist i vinterkylan. Toppas av ett par lätta tryck på luktagottflaskan i luften som man dansar in i för att få en jämn lågmäld fräschör.
Jag säger ju att det är gej! Kom på det häromdagen när det tog ett jävla tag att bli klar efter duschen. Fanns nån tråd om Dagens Gej Grej eller nåt här som poppa upp på näthinnan.
Slå det här gaymässigt: Nivea body lotion, helosan på utsatta ställen, ansiktskräm fårr män, ögonkräm fårr män(för det är lite känsligare hy där), lite cocoa butter här och där för lenhet och en exotisk sexy doft. Det gäller att hålla sig soft och moist i vinterkylan. Toppas av ett par lätta tryck på luktagottflaskan i luften som man dansar in i för att få en jämn lågmäld fräschör.
Jag som tyckte att min tonårsdotter krånglande till det...
Jag vet...
Fast det här händer ju inte varje gång. Blev lite överdrivet där. Men SPA är för kärringar!!!![]()
Jag som tyckte att min tonårsdotter krånglande till det...
Hahaha!! ja jäävlar, stort av dig att komma ut med det här....![]()
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |