Tips på bra sommarkläder för MC?

vad vet du? du vet inte viljen böjelse ja har, I want 2 c! Ett gott skratt förlänger livet. :tungan

Lovar att höra av mig nästa gång jag har vägarna förbi Malmö då, så fåru en privat körning/visning ;)

Fast bara om du skrattar tyst :)

Gör som string Emil:D

Bifogat

• DCP_0407.JPG
    DCP_0407.JPG
    68.8 KB · Visningar: 438
Foppatofflor-boots-style.

crocs-boots-pink.jpg

Richa Protect Summer är en handske som jag är grymt nöjd med. Tunn, smidig och välventilerad kort skinnhandske. Precis som jag vill ha en mc-handske. :tummenupp

handskar.jpg

Endast en gay skulle bära något så fasansfullt.

GHEY

Last edited:
Nätbrynja borde ju funka bra, släpper igenom luft och fladdrar därmed inte. Problemet är att man måste tömma den på insekter var 20-30:e mil, de sätter igen hålen så man tappar ventilationen. Alla vet att igensatt ventilation är dåligt.

På fötterna gäller foppatofflor, de har samma fördelar som brynjan men också samma nackdelar. Om man kör BMW ska man inte vila fötterna på cylindrarna, man blir bara till åtlöje vid första rödljuset.

Vad man har mellan brynjan och tofflorna är egentligen ointressant men nån form av codpiece för att skydda paketet från plötsliga inbromsningar rekommenderas.

Har fått hjälp att sy om ett dussin nätbrynjor till vad jag kallar: helbrynja
Det är mao som ett rejsställ, men brynja lixåm! Otroligt härligt så härpå sommaren.

Håller en såndärna juvlerna på plats då så att det inte börjar flappra i pung-seglet?

camel bak Kanske inte kläder. Men kalas att ha med sig när det blir varmt. Man ska ju dricka litet i taget över tid, sägs det.

Nyheter
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka