Tänkte åka en lite längre sträcka till våren istället för de vanliga 2 timmarna runt sin egen kommun, nån som har några bra tips? Typ en weekend trip neråt europa kanske. Gärna med förslag på vägsträckningar som är kul.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KillerB skrev:Tänkte åka en lite längre sträcka till våren istället för de vanliga 2 timmarna runt sin egen kommun, nån som har några bra tips? Typ en weekend trip neråt europa kanske. Gärna med förslag på vägsträckningar som är kul.
Ja det är mycket vackert rundt lake como, fins nog inget bättre resmål i europa!-ah skrev:Mandello del´Lario, kanske?![]()
-ah skrev:Mandello del´Lario, kanske?![]()
nilzz skrev:En liten tripp jag tänkte åka i sommar är färja över till åland sedan därifrån på småvägar över till finland vidare till helsingfors eller tallin och båten hem. Ska vara fina vägar ute bland alla små öar. Någon som åkt där kanske kan berätta?
Känns ju helt rätt. Nån som vill hänga på?Hoztic skrev:Jag har åkt omkring en hel del på Åland med bil under några campingsemestrar, och det finns väldigt många fina ställen, och fina vägar!Fast man kan nog avverka Åland ganska fort om man vill... Men jag tänkte ta nån dagstur dit i sommar, 10-båten från Grisslehamn dit, och 19:30 (tror jag) hem igen, då har man nog fått sin hojdos den dan iaf!
Kostar 90kr tor med Eckerölinjen, och tar 2h tror jag!
![]()
Lake Como, ItalyNoLimit skrev:För den oinvigde, vad är det vi pratar om? Har också små planer på att sticka iväg en runda...![]()
Mahti skrev:Har samma planer, men vet inte om jag vågar längre nu när muhammedkarikatyrerna gör folk så galna att man riskerar få tegelstenar på sig då de ser ett nordiskt registreringsnummer![]()
blir kanske att åka norden runt istället![]()
KillerB skrev:Känns ju helt rätt. Nån som vill hänga på?
Det är fotbolls VM då också.. hur påverkar det mc semestern ifall man åker förbi tyskland? (menar inte att man åker till Norge genom TysklandShawn skrev:Vi åker nån gång runt 15 juli så vi kanske ses på vägarna där
NoLimit skrev:För den oinvigde, vad är det vi pratar om? ...![]()
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |