Tips på bra musik när man kör hoj !

Blir alltid extra gött i sadeln med Iron maiden - Dance of death, Hardcore superstar - We dont celebrate sundays, Rise against - savior och liten blandpåse med AC/DC =)

Blir alltid extra gött i sadeln med Iron maiden - Dance of death, Hardcore superstar - We dont celebrate sundays, Rise against - savior och liten blandpåse med AC/DC =)

Blandpåse? En merpart lär ju vara AC/DC :tummenupp Thunderstruck och Highway to Hell är ju obligatoriska. Men risken att hoja ut i skogen ökar ju då i och för sig :död

De är som någon som skrev, smaken är som baken, två delad.....

Vill jag lyssna på musik gör jag de hemma... Å inte bli störd av buller å brus..
Vill jag köra hoj så hör jag gärna på motorljudet.... Å inte bli störd av musik...

Alla tycker vi olika....

Föredrar att ha det tyst (förutom motorljudet) när ja kör, speciellt i stan. Men ska man köra långt kan de va skönt med lite musik. Är dess värre den som tröttnar på en låt väldigt fort :)
Har en spellista på Spotify med ca 50 timmar blandad musik och där får man sällan samma låt under en resa :)
För den som vill ta del av listan är länken här. Följ den gärna för uppdateringar :yoparty:rock:yoparty:rock
https://embed.spotify.com/?uri=spotify:user:danne9king9:playlist:5BArpVesDO9LGQFZDv1n0b

https://open.spotify.com/user/danne9king9/playlist/5BArpVesDO9LGQFZDv1n0b

Last edited:
Kör nästan med musik varje gång jag är ute å kör. Motorljuden blir perfekt till musiken.
Vilken musik de blir, beror på hojval, vägsträcka och humör :)

Black label Society- The blessed Hellride
Låt OM motorcykelåka! :tummenupp

gillar bäst vrålet från devildämparn och tjoffet från dumpen men smaken är ju som baken bar det inte är håkan hellström

Skulle just gå in och dizza YzR1R eller vad han nu kallar sig, men det kan man ju inte :banana

Nyheter
Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back