Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sporTlovEr skrev:Tips o råd på bra kamera, som är rekommenderbar !! Vill gärna kunna ha en som klarar av att filma lite bra och lätt! Canon, Nikon, Sony etc, vad ger ni mig för tips?
tack på förhand!
sporTlovEr skrev:Tips o råd på bra kamera, som är rekommenderbar !! Vill gärna kunna ha en som klarar av att filma lite bra och lätt! Canon, Nikon, Sony etc, vad ger ni mig för tips?
tack på förhand!
sporTlovEr skrev:TCanon Powershot A85(fick bäst i test i görteborgsposten 21 ok 04)

tack på förhand!
sporTlovEr skrev:Det blev en sådan här nu! Slutsåld, men bokad,kommer ibörjan av nästa vecka, dessutom reducerat pris med ca 300 kr till 2696 kr, så jag köpte extraminne på 256 mb istället![]()
CANON Digitalkamera PowerShot A85
Lugn skrev:Håller med om att Canon tar bra bilder.
Köpte en Canon Power Shot SD110 för några månader sen och är helnöjd.
Passar i fickan och var inte onödigt dyr.
Pris ca 2600 inkl 256Mb minne.
sporTlovEr skrev:Tackar för tipsen!! Skall iväg i dag o titta, det Lutar åt antigne, SONY DSCW1 eller Canon IXUS 430, SONY dcc-p93, Konica Minolta, Canon Powershot A85(fick bäst i test i görteborgsposten 21 ok 04)
Tack ialla fall, meddelar senare vad det blev, kanske med något färskt uppladdat kort av hojen, ev med ljudfil till![]()
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |