Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
sporTlovEr skrev:Tips o råd på bra kamera, som är rekommenderbar !! Vill gärna kunna ha en som klarar av att filma lite bra och lätt! Canon, Nikon, Sony etc, vad ger ni mig för tips?
tack på förhand!
sporTlovEr skrev:Tips o råd på bra kamera, som är rekommenderbar !! Vill gärna kunna ha en som klarar av att filma lite bra och lätt! Canon, Nikon, Sony etc, vad ger ni mig för tips?
tack på förhand!
sporTlovEr skrev:TCanon Powershot A85(fick bäst i test i görteborgsposten 21 ok 04)
tack på förhand!
sporTlovEr skrev:Det blev en sådan här nu! Slutsåld, men bokad,kommer ibörjan av nästa vecka, dessutom reducerat pris med ca 300 kr till 2696 kr, så jag köpte extraminne på 256 mb istället![]()
CANON Digitalkamera PowerShot A85
Lugn skrev:Håller med om att Canon tar bra bilder.
Köpte en Canon Power Shot SD110 för några månader sen och är helnöjd.
Passar i fickan och var inte onödigt dyr.
Pris ca 2600 inkl 256Mb minne.
sporTlovEr skrev:Tackar för tipsen!! Skall iväg i dag o titta, det Lutar åt antigne, SONY DSCW1 eller Canon IXUS 430, SONY dcc-p93, Konica Minolta, Canon Powershot A85(fick bäst i test i görteborgsposten 21 ok 04)
Tack ialla fall, meddelar senare vad det blev, kanske med något färskt uppladdat kort av hojen, ev med ljudfil till![]()
![]() |
Dags att boka in Gotland Ring!
Upplev magiska Gotland Ring... |
![]() |
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm
Lördag den 17 maj bjuds det... |
![]() |
Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025
Yamahas TRACER 7 och TRACER... |
![]() |
Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT
Yamaha har presenterat 2025... |