Tips på bra badställe i Stockholm?

Ni ska ju helt klart åka ut till "lagunen" ute på ekerö..Tror att det heter Husbygropen! helt klart ljustgrönt vatten(fd sandtag) och varmt å gott,sandstrand runt om hela sjön nästan!

helt klart ett besök! känns lite som utrikes!

mvh
stoffe

Yepp, lagunen är lite cool. Inte helt optimal mc-parkering då det är rätt mjukt underlag så ta med nått för stödet. Värt ett besök då det är klart udda och roligt badställe.

955i skrev:
2246095 Yepp, lagunen är lite cool. Inte helt optimal mc-parkering då det är rätt mjukt underlag så ta med nått för stödet. Värt ett besök då det är klart udda och roligt badställe.

va inte du som va där i går em/kväll? låg och suktade på en hoj som din ett tag!

var några roliga jeflar på hoj där i lördags med som gjorde ett galant test på utifall shoi hjälmar flyter -JA! :lol

HönaPower skrev:
2245068 Ni ska inte "bada" va? :rofl

Förresten! STADSHUSET??

Kan man / får man bada där?
Verkar ju helgalet!, antingen blir man strimlad av en ångbåt eller får en kallsup diesel.... :3freak

Nej, men får inte bada där, men det är många som badar. Speciellt nattbad efter att krogarna har stängt. Brukar kunna vara bra drag där vid 03-tiden vissa helgkvällar ;)

Markus skrev:
2245656 Rapport:
Ingen trampolin
Två hopptorn, 3 och 5 meter
Kallt som fan, typ 2-3 grader
Mycket stenig botten, alternativt slemmig - beroende på istigsplats
Bra däckskriksväg dit

Ok, hade för mig att det var trampolin på 3an men det stämde då inte. Hade tänkt spela in min nästa musikvideo där men då sket det sig :tungan

Vart på denna fagra ö kan du tänkas bo egentligen, eller har du bara väldigt god kännedom om Lidingö?

/Basshunter

Wesslan skrev:
2247292 Ok, hade för mig att det var trampolin på 3an men det stämde då inte. Hade tänkt spela in min nästa musikvideo där men då sket det sig :tungan

Vart på denna fagra ö kan du tänkas bo egentligen, eller har du bara väldigt god kännedom om Lidingö?

/Basshunter

Det vore något, tramp-bot utanför Fågelöudde - Bogesund och tillbaks. :yoparty

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back