Tips på bra allround/touring-hoj

Nya R1200GS kanske vore nåt, fast lite stor och klumpig kanske. Sen har jag lite svårt för dom där horisontellt utstående cylindrarna. :hihi

Honda har inte tillverkat några AT sedan -01 tror jag. Om det kommer en ersättare snart så kan den bli mycket intressant.

K-Micke skrev:
Nya R1200GS kanske vore nåt, fast lite stor och klumpig kanske. Sen har jag lite svårt för dom där horisontellt utstående cylindrarna. :hihi

Honda har inte tillverkat några AT sedan -01 tror jag. Om det kommer en ersättare snart så kan den bli mycket intressant.

Ersättaren till den har det snackats om sedan jag köpte min AT, och det är ett par år sedan, så jag skulle inte hoppas för mycket. Angående GS så är den nog inte speciellt klumpig alls. Knappt 200kg på en 1200 är inte mycket.. ;)

Bifogat

• 4958-M-1.jpg
    4958-M-1.jpg
    93.8 KB · Visningar: 139
Jag har kört endel AT o är nojd med den. En stor fet hoj som känns smidig.
Körde en TDM på jobbet en tag i höstas o jag hatade den.
En jobbarpolare kör en BMW 650gs dakar o han säger att det är den bästa budhojen han kört.

K-Micke skrev:
Grand Canyon. Jo dom är rätt feta men det blir väl import i så fall.

Såg en på Claessons för någon månad sedan (fast jag hittar den inte bland deras
annonser nu) och det finns minnst en bland annonser på sporthoj.com. Fast båda dessa två är i Skåne så det blir en bit från dig...

Har projkört polarens GC900 och den var klart trevlig. Fast inte min typ av hoj. Cagiva har väl lite taskig support i Sverige men motorn fixar väl godtycklig Ducceverkstad...

Back