Tips på bra affär som säljer mc utrustning i sthlm

Mc-boden har kompetent och Trevlig personal.

:corn

jag skulle tippa på lelles även om jag aldrig varit där, annars ava. men mkt gammalt och utgått i butikerna märkte jag. samt att det inte verkar gå o hitta 07-modeller som finns i tyskland.

Mc-boden har kompetent och Trevlig personal.

:corn

Hehe...:hihi

Annars tycker jag att det är dåligt ställt i Stockholmsområdet (var ex. förbi Daineseshopen på Sveavägen förra veckan - stängt, utan kommentar). Lelles utbud är överlägset om du orkar med en omväg på 6 mil (enkel väg). //Mattias

MCPOOLEN i Sundbyberg tycker jag har ett bra utbud och trevlig personal!

MCPOOLEN i Sundbyberg tycker jag har ett bra utbud och trevlig personal!

Jag hade inte samma tur, tyckte dom var lite dryga. Fast det var ju visserligen 5 minuter i stängningsdags en söndag.

MC-varuhuset var däremot trevliga, men då var det 3-4 timmar till stängningsdags och en lördag. =)

fick ingen hjälp på mcpoolen för dom satt och fikade !!

Kan bara hålla med . När man försökte få ögonkontakt så hade dom fullt upp med att inspektera takfärgen & när man gick fram till disken & frågade efter hjälp så la dom fram en katalog på det som fanns . Fanns inget intresse av att lämna disken & hjälpa till & hitta kläder .

Vill du ha bra service så är MC-Boden mkt trevliga .

AVA mc har ett stort sortiment , men deras service suger för det mesta .

MC varuhuset har oxå bra sortiment servicen kan jag inte säga något om har aldrig fått någon hjälp där .

Lelles MC i Uppsala har ett mkt bra sortiment & bra service .

Last edited:
Har varit på MC-varuhuset, yamahacenter (haninge), ava och MCpoolen.

MC-varuhuset går helt bort, där har jag aldrig fått hjälp. Stod tom utanför ungefär en kvart efter öppningstid då ingen verkade vilja öppna. :va

Yamahacenter funkar ibland, dock verkar intresset för kunderna svalt.

Ava har jag bara varit på en gång och då gick det väl helt ok.

På MC-Poolen har jag också varit på en gång. Det som skiljer det mot andra ställen är att där fick man frågan om man behövde hjälp direkt. :tummenupp
Sen var personalen villig att diskutera hojar i allmänhet. Det är ju alltid trevligt.

Jag har fått den allmänna uppfattningen att på mc-handlare så är det inte lika bra kundservice som på t.ex. ett bilföretag. Men vafan lite får man ju ta om man ska köra hoj. :)

Burnout i Arninge! Jättetrevliga och har bra priser! Just nu sommarrea också!
Var där i lördags och shoppade.
Har kanske inte så jättemycket skinnställ, men bra textilgrejor! :tummenupp

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard