Tips på bröllops present

Bikerbitch skrev:
2305573 De andra köpte nåt presentkort på Centralbadet. Jag hakar på. Smidigast så.
Nu återstår bara vad fasiken man ska ha på sig :-) Kläder förstås, men vilka.
Tack för förslagena iallafall!

Full skyddsutrustning självklart! Här ska inte bröllopas utan skydd! Skinställ, hjälm, ryggskydd, kondomer och haklapp.

appelvikaren skrev:
2314563 Stripklubben måste vara en ultimat upplevelse för snubben :näsblod

///Jonte
Heh. Vi har lekt med tanken men nej. Det blir ingen strippklubb för honom.

Damn. Jag fixade flygningen åt honom idag. :yoparty Fan vad han skall skrika. :skrämd

Efter flygningen är det fortfarande inget direkt planerat. Fler förslag?

JoS skrev:
2314231 Damn, jag hade nästan glömt bort den här tråden. :rodnar

Din fråga är svår att svara på. Vad vi vet så är han inte intresserad av någonting! Han sitter bara hemma med sin blivande fru och barn och ugglar. Han gör ingenting och har gjort så i flera år. Man träffar honom nästan aldrig men likförbenat så vill vi göra något kul för grabbhalvan.
Grabbgänget har planerat att dra upp honom i ett segelflygplan. Vad vi vet så har han aldrig flugit förut. Någonsin. Grabben är snart 35 år! Problemet med flygningen är att svensexan är planerad tills på fredag pga strul med tid nästa vecka men jag har ännu inte lyckats komma i kontakt med den lokala flygklubben. Jag tror det evenemanget skiter sig fullständigt.

Vidare har vi pratat om att släpa med honom till Grönan för att köra någon 5-kamp och dricka alkohol, men det kan vi inte göra hela dagen.

Jag behöver hjälp!

Jos.
Skulle det skita sig kanske jag kan ordna fram en kille som kan flyga honom i 'vanligt' plan. Ni behöver släpa er till Västerås dock alt så kan han komma och landa på något flygfält i Uppsala trakten och plocka upp honom. Måste kolla upp om det funkar först. PMa om du behöver hjälp så ringer jag några samtal.

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back