Tips på bröllops present

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07
Alrighty. En gammal tjejkompis från gymnasietiden skall gänga sig i helgen.
Vi umgås inte jätteofta och jag har således ingen koll på vad de behöver.
Funderade på att gå ihop några stycken och köpa något, men vi har inga roliga eller bra ideér på present.

Någon som har några tips?

En spontan idé bara, kanske segelflygning för två? Eller en luftballongsfärd? Beror i och för sig på hur mycket ni tänkt lägga och hur många ni är.

I Skåne kostar segenflygning 950 riksdaler/person.

Återkommer om jag kommer på nåt annat.

Bikerbitch skrev:
2300813 Alrighty. En gammal tjejkompis från gymnasietiden skall gänga sig i helgen.
Vi umgås inte jätteofta och jag har således ingen koll på vad de behöver.
Funderade på att gå ihop några stycken och köpa något, men vi har inga roliga eller bra ideér på present.

Någon som har några tips?
Ge dom ansökningsformulär för skilsmässa. :tummenupp

~Settan~ skrev:
2300841 En spontan idé bara, kanske segelflygning för två? Eller en luftballongsfärd? Beror i och för sig på hur mycket ni tänkt lägga och hur många ni är.

I Skåne kostar segenflygning 950 riksdaler/person.

Återkommer om jag kommer på nåt annat.

Skall höra med kompisarna vad dom säger, luftballong är ju om inte annat säkert mysigt.
Bruden tycker iallafall om att sjunga och på möhippan var de i en studio och sjöng låtar. Vore kul att ge henne något liknande igen för det tyckte hon var skoj. Men det ska nog helst va en present som funkar till brudgummen.

War-psycho skrev:
2300871 Ge dom ansökningsformulär för skilsmässa. :tummenupp

Med orden "Hoppas ni slipper använda dessa" :tungan

De andra köpte nåt presentkort på Centralbadet. Jag hakar på. Smidigast så.
Nu återstår bara vad fasiken man ska ha på sig :-) Kläder förstås, men vilka.
Tack för förslagena iallafall!

Nänä, det är inte slut här!

Jag har en kompis från grundskolan som skall gifta sig och behöver också lite tips och ideér om bröllopspresenter. Svensexeförslag är givetvis lika välkomna.

Låt tipsen fortsätta hagla in. :Bugar

JoS skrev:
2305590 Nänä, det är inte slut här!

Jag har en kompis från grundskolan som skall gifta sig och behöver också lite tips och ideér om bröllopspresenter. Svensexeförslag är givetvis lika välkomna.

Låt tipsen fortsätta hagla in. :Bugar

Vad tycker han om att göra?

Vad du än köper, köp två, så blir det lättare att dela upp sen när dom ska skiljas...

Sålde ett kärleksspel och lite massageolja av finare variant till en spammer här på Sporthoj så sent som idag. Även detta var tänkt som bröllopsgåva :tummenupp.

Bikerbitch skrev:
2305604 Vad tycker han om att göra?
Damn, jag hade nästan glömt bort den här tråden. :rodnar

Din fråga är svår att svara på. Vad vi vet så är han inte intresserad av någonting! Han sitter bara hemma med sin blivande fru och barn och ugglar. Han gör ingenting och har gjort så i flera år. Man träffar honom nästan aldrig men likförbenat så vill vi göra något kul för grabbhalvan.
Grabbgänget har planerat att dra upp honom i ett segelflygplan. Vad vi vet så har han aldrig flugit förut. Någonsin. Grabben är snart 35 år! Problemet med flygningen är att svensexan är planerad tills på fredag pga strul med tid nästa vecka men jag har ännu inte lyckats komma i kontakt med den lokala flygklubben. Jag tror det evenemanget skiter sig fullständigt.

Vidare har vi pratat om att släpa med honom till Grönan för att köra någon 5-kamp och dricka alkohol, men det kan vi inte göra hela dagen.

Jag behöver hjälp!

JoS skrev:
2314231 Damn, jag hade nästan glömt bort den här tråden. :rodnar

Din fråga är svår att svara på. Vad vi vet så är han inte intresserad av någonting! Han sitter bara hemma med sin blivande fru och barn och ugglar. Han gör ingenting och har gjort så i flera år. Man träffar honom nästan aldrig men likförbenat så vill vi göra något kul för grabbhalvan.
Grabbgänget har planerat att dra upp honom i ett segelflygplan. Vad vi vet så har han aldrig flugit förut. Någonsin. Grabben är snart 35 år! Problemet med flygningen är att svensexan är planerad tills på fredag pga strul med tid nästa vecka men jag har ännu inte lyckats komma i kontakt med den lokala flygklubben. Jag tror det evenemanget skiter sig fullständigt.

Vidare har vi pratat om att släpa med honom till Grönan för att köra någon 5-kamp och dricka alkohol, men det kan vi inte göra hela dagen.

Jag behöver hjälp!

Stripklubben måste vara en ultimat upplevelse för snubben :näsblod

///Jonte

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back