Tips på billig 42" plasma

Nicke

Raj raj raj
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
SCOTT trampcykel :(, KTM 950SM 2006 såld, Triumph TT600 -01 såld, R1 -02 stulen
Tjena!

Sitter och kollar på Pricerunner men undrar om nån har tips på en billig 42" plasma. Med det menar jag helst 15 men absolut max 20 s.k. flaggor.

Har nyss gjort en OK affär och köpt ny bostadsrätt - möbleringen skiter sig totalt utan en platt-TV. Har dock precis köksbygge på gång och måste köpa möbler m.m. så nu försöker jag minimera förlusterna... :näsblod

097314_2.jpg

12 900:- på netonnet.se

Skaffa en projektor och en ramspänd duk. :tummenupp den tvn du har nu duger sökert till vanligt tittande iaf...

Hehe... kommer ihåg att jag frågade dig för ett bra tag sen. Har dock sålt gamla lyan och lejt ut bygget till en kollegas bekant. Han snickrar själv och har fixat elektriker, VVS:are, gaskille + en snubbe som monterat upp halva köket idag. Hade tagit mig tre år och inte blivit bra så då får plånkan lida...

OLJEKYLD GSXR skrev:
Du behöver ingen elektriker till köksbygget? :crash (förlåt att jag kraschar din tråd)

Nicke skrev:
Tjena!

Sitter och kollar på Pricerunner men undrar om nån har tips på en billig 42" plasma. Med det menar jag helst 15 men absolut max 20 s.k. flaggor.

Har nyss gjort en OK affär och köpt ny bostadsrätt - möbleringen skiter sig totalt utan en platt-TV. Har dock precis köksbygge på gång och måste köpa möbler m.m. så nu försöker jag minimera förlusterna... :näsblod

En sån här har jag. Tror inte du får en bättre plasma för under 30k idag. Fast jag gav iof endast 22k. Beställde från tyskland.

http://www.hembiobutiken.se/produkt.asp?pgrpnr=113160

FUBAR skrev:
En sån här har jag. Tror inte du får en bättre plasma för under 30k idag. Fast jag gav iof endast 22k. Beställde från tyskland.

http://www.hembiobutiken.se/produkt.asp?pgrpnr=113160
Sån har jag också beställt. 22k var priset, dock från datorgallerian i Malmö. Det har gått 6 veckor och ingen TV, men det ska tydligen vara brist på dem nu. Hör du av något irriterande fläktljud??

Nicke skrev:
Tjena!

APapapapapaaap

kom ner till mig på mitt jobb, så får du en lektion i hur man ska välja plasma, och vilka fällor man kan hamna i... Man bör inte köpa via nätet till att börja med. Massa problem om du packar upp plasman och har ett pixel-fel.

Kanske tom kan ordna ett p-pris åt dig.

:tummenupp

Nitrogen skrev:
Nej, handla inte av IronMike :mad:
www.hemmabio.se !!! Nära och bra om du bor på kungsholmen.

:rolleyes:
Haha ;) ..skaj ag säga vad jag tycker, som proffs. Hemmabio.se ...suger. Då jobbar jag dagligen med att kränga plasma/lcd.

:) ...det är väl det enda jag gör, som jag e bra på, pyssla med plasma och köra slingerbulten...

IronMike skrev:
Haha ;) ..skaj ag säga vad jag tycker, som proffs. Hemmabio.se ...suger. Då jobbar jag dagligen med att kränga plasma/lcd.

:) ...det är väl det enda jag gör, som jag e bra på, pyssla med plasma och köra slingerbulten...
Ja... vad vet jag! Men jag gillar deras s.k. Showroom.
Det ockuperade jag hela förra veckan... tog med alla filmer jag äger och låste in mig där :hihi

Nitrogen skrev:
Ja... vad vet jag! Men jag gillar deras s.k. Showroom.
Det ockuperade jag hela förra veckan... tog med alla filmer jag äger och låste in mig där :hihi
Hehe... kom ner till mig istället, vid gaaaay-hyllan, vi har tom nya elefantbajs3000

:D

Nitrogen skrev:
Greger :rofl
Jag ska förövrigt testa att ta med en porrfilm nästa gång jag våldgästar hemmabio.se :banana
Jäääää :lol :hihi ...hm nää, ta me till mitt jobb ist. Så kan vi köra med en 52a, å Iaudios värsting surround...

JoUh skrev:
Sån har jag också beställt. 22k var priset, dock från datorgallerian i Malmö. Det har gått 6 veckor och ingen TV, men det ska tydligen vara brist på dem nu. Hör du av något irriterande fläktljud??

Jag hör ju fläktarna, men blir inte störd av dom. Det var billigt pris för att vara i sverige. Men deras betyg var ju inte så bra. http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=976

FUBAR skrev:
Jag hör ju fläktarna, men blir inte störd av dom. Det var billigt pris för att vara i sverige. Men deras betyg var ju inte så bra. http://www.prisjakt.nu/butiksinfo.php?ftgid=976
Betygen börjar jag förstå ju längre tiden går. Men jag beställde därifrån för att jag inte har så brått och inte vågade beställa från Tyskland. Vilka i Tyskland beställde du den av?
Fläktljudet är det enda som oroar mig. Tyckte det surrade på rätt friskt på exemplaret som stod i OnOff... :5sure

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg