Tips på ball hoj önskas

piggelill

Ny medlem
Gick med
9 May 2006
Hoj
Honda cbr 600
Funderar på att köpa en hoj nu i sommar. Hade en Honda CBR 1000 RR - 05:a som tyvärr blev stulen förra sommaren... så nu vill jag ha en ersättare till min ögonsten. Har kollat lite på Kawasaki Z 750 - 08:or och 09:or, men det finns ju många andra kandidater... Någon som har något tips på en ball hoj? Tänker då mest rent utseendemässigt.

Naken eller med kåpor? Ska de vara "häftigt" ska det, i mina ögon, vara europeiskt. Triumph, KTM, Ducati..

Verkar ju som du är inne på en kåplös hoj. Då tycker jag Fz1. Blir riktigt snygg om man tar bort lite onödiga grejer som speglar o "läppen" bak. Att man sedan får en nice motor i gör ju inte saken sämre. Med kåpa finns ju lite o välja på, har en ZX10R-08 som iallafall jag tycker är cool och går helt ok:yoparty
Lycka till!

CB1000R är ju en jävligt snygg hoj, och tydligen busig utav bara fan också. Enkelsving är alltid mumma. Går säkert att få med ABS också?

Fz1:an är ball, faktiskt ganska snarlik Kawasaki Z 750... ZX10R verkar vara ett brutalt jävla monster... 200hk, går det köra en sån!?

Verkar ju som du är inne på en kåplös hoj. Då tycker jag Fz1. Blir riktigt snygg om man tar bort lite onödiga grejer som speglar o "läppen" bak. Att man sedan får en nice motor i gör ju inte saken sämre. Med kåpa finns ju lite o välja på, har en ZX10R-08 som iallafall jag tycker är cool och går helt ok:yoparty
Lycka till!

jag har har en fz6 och klämde mkt på en fz1 innan dom e sjukt läckra som sagt här innan om man fixar till dom lite.. men även z 750 är löjligt läcker i form och design dessutom shysst motor men jag gillar yamaha dom fixar lätt delar och till hyfsat pris !

Ducati streetfighter Så underbart rå och snygg:näsblod. Vill ha en
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=201244

[YOUTUBE-ID]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/19ukaZhgYC4&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/19ukaZhgYC4&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Såg den på blocket. Risken är dock överhängande att jag blir permanent skadad för resten av livet om jag sätter mig på en sån tror jag...
Japp, snabba hojjar kastar ner en i diket diReCkt!!!11
Man är bara passagerare på sådana och kan inte göra något för att bestämma själv över den!!

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!