Tips om vart man kan låna mc.

dsundelin

VIP
Gick med
9 Mar 2006
Hoj
250 excf -07
Då var man klar på körskolan och konbanan känns bra. Då är det dags för uppkörning och den har jag inte fått tid för än, körskolan har skickat in men inte fått något datum, ligger som tidigast i början av juli. :gnissla
Så jag ringde och kollade med vv och det fanns tid 16 juni som privatist. Ringde körskolan och kolla om man fick hyra en hoj av dom men de gick ju inte eftersom dom använder dem hela dagarna.
Då är frågan, någon som har tips på vart man kan låna sig en lättkörd cykel, typ cb 750, z750 osv. Och...de här känns som en fråga som tar emot lite att skriva men, Ingen vänlig skäl som vill låna ut till mig en dag? :pannkyss
Skulle det vara någon som är så schysst så pma mig, självklart kommer jag betala en slant för lånet och skulle jag krascha av någon outgrundlig anledning så står jag självklart för de också. Ah vet att de är en liten skum fråga men frågar man inget får man inget veta. :) Och jag är så sugen på att få kortet nångång! :banana

I skellefteå hyr dom ut iaf...men det var ju där...
Jag hyrde hoj på tidcar eller vad det heter i skell, men då körde jag upp där också. Tyvärr hade en annan snubbe bokat den hornet jag var ute efter så det blev en superblackbird istället...
skitball att köra men inte upp på :P

Ok, vad tog dom för att hyra ut en cykel då?
Nä man vill ju ha en lättkörd, kan låna en zx9r men de känns inte så lockande. :) Måste jag öva med den först, känns som de kan bli knivigt i konbanan annars. :arsele

Tror det gick på ca 1000:- för ett dygn ink bensin som jag tankade då...
hann träna med hojen några timmar kvällen före bara...

Det är ju bara låna zx9'an, går det med en klump som hondan går det ju med en ninja...ninjor skall ju vara smidiga...iaf i filmer. :tummenupp

Provar ett långskott... i parkeringshuset under havana club, en bilverkstad ligger där. Har inte dom mc-uthyrning?

Hmm, du menar det som ligger bredvid max med gula skyltar. Heter typ mek mitt i stan eller nått. Har faktiskt ingen aning men kan ju kolla..

Ja dom hyrde ut förut faktiskt...vet inte hur det är idag men kanske värt att kolla.

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back