Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nikel skrev:vill men farsan tycker det e dyrt :kocko. och jag som sitter inne några timmar om dan
//Niklas
NSR_Martin skrev:Jag har det, men kan man köra online när man har "host", mindre lagligt spel?.... Brukar väll va problem med CD-key då... Eller?
jo jag vet det.. men vi har väl inte fått räkningen änn. har kvartals räkning..Padde skrev:Räknar ni på modem kostnaden vad det blir av allt surfandet i månaden så tror jag nog att ni kommer se att ni tjänar på att ha bredband. När jag hade modem satt jag ute för ca 500 kr i månaden och det var ändå inte så mycket tid jag spenderade på internet då. Nu när jag har bredband kostar det väll runt 300 kr i månaden och nu kan jag vara ute på internet så mycket jag vill, helt klart värt det.
RockParty skrev:Allt e bara svart,ljudet funkar o jag hör hur jag kör iväg,men allt e bara svart?
nån som vet vad felet är?
motogp2
Fluxir skrev:koppla in grafik kortet..![]()
ändra grafikinställningar, har för mig att det går å göra i nån meny innan man startar spelet?
Så blir jag överlycklig! Har försökt laddat ner det 4 ggr nu, och inte fan lyckas jag kullberg2 skrev:köra ett lopp nu?
kullberg2 skrev:Vi får ta något lopp i helgen , så får vi se till att vara många för då är det roligare.
whitesnake skrev:jag behöver TRÄNA MYCKET!!!!!!!!!!!!!!!!!

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |