Tips om knäskrap

CorbenDallas skrev:
Fin beskrivning, borde funka för dom flesta. Men du, visst är det höger ben du fäller ut... :D

Tack, jag sku endast kolla om det var någon som oxå läsar texten - och inte endast kollar på bilder :hihi

Öhmm - Tack f. tipset :tummenupp

Jag har ett bergsäkert tips. Åk efter Lillis.... :tummenupp
//P

Linus skrev:
Jag har just köpt nytt skinnställ med nya fina puckar på knäna..
finns det någon som vill hjälpa mig och förklara hur jag ska skrapa dem utan att att åka mot en vägg eller använda planslipen??

Jag måste hålla med flera av de tidigare..... häng med på en bandag... Det är både säkrare och roligare.

//H

Knäskrapa gör man väl när det det skall gå för igenom böjarna, inte för att få slitna puckar....eller?, vad är meningen med skapade puckar om man ändå inte kan köra fort????...........

Shitbreak skrev:
Knäskrapa gör man väl när det det skall gå för igenom böjarna, inte för att få slitna puckar....eller?, vad är meningen med skapade puckar om man ändå inte kan köra fort????...........

Vilken dum fråga, vänd på det istället.
Hur ska nån tro att du kör fort om du inte har skrapade puckar?

Vänta till i vår/sommar när Bike events drar igång, sen åker du på en hel dag, försök hålla samma spår som ledaren..
Då kommer du helt plötsligt känna hur det börjar vibrera i knät, du blir rädd att fotpinnen håller på att lossna, men strax märker du att det är knät som är i backen och lägger av ett glädje tjut ;)

tipps är också att på torråkan försöka räkna ut var pucken ska sitta... kan var väldigt annorlunda mot vad du tror :va

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti