Tips om bra å prisvärd körskola i GBG?

Jag körde på Mötesplatsens Trafikskola på Hisingen. Har ju inte så mycke å jämföra med, men tyckte la det funkade ganska bra där i alla fall. Prisvärt vet jag inte, det får du nog kolla upp själv.

Tog kortet för två år sedan på Järntorgets trafikskola. Teorin läste jag själv så där har jag ingen uppfattning. Men vad gäller körningen så var de hyffsade. Inte överdrivet bra, men absolut inte på något sätt dåliga. De gjorde helt enkelt sitt job.
När jag gjorde prisjämförelse (helt oventenskaplig sådan) så låg de i det undre spannet, men det kan ju ha ändrat sig. Den avgörande anledningen till att jag valde dem var att de låg nära där jag jobbar.

Kolla priser och skolor på http://www.str.se/

Lycka till

gladh

Mölndals trafikskola var jättebra för ett år sedan, skulle gå där igen om jag var tvungen. Däremot skulle jag inte välja guldhedens där jag oxå gick.
Välj att köra ensam och inte dela körläraren med nån annan under samma lektion. Det är att föredra trots att man ofta får 3 lektioner för samma pris som 2......

//Mats

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back